Hej
Du finder en søgefunktion til forummet her: (et forældet link er blevet fjernet)
Hvis du inde på din indtastningsside vil vælge det samme mad, som du spiste dagen før, skal du bare skrive "i går" i søgefeltet, så får du alle de madvarer frem, du tastede ind dagen før. :)
Overføre
Du læser en tråd i debat > madital.dkReten
re: Overføre
12 år31. maj 2012 kl. 15:26
Girl next door
Søgefunktionen er inde under den fane der hedder Debat og så i undermenulinjen i højre hjørne.
Hvis du har noget du spiser ofte, som du ikke gider taste ind hver dag, kan du gå ind under fanen "Mine gemte ting" og oprette en ny opskrift.
Så skal du kun taste den ene ind hver dag til f.eks. morgenmad.
Eksempel:
Titlen hedder Min egen smoothie (eller hvad du nu synes)
og så tastes alle varerne ind og du har din smoothie.
Eller:
Min faste morgenmad
og du taster
1 skive franskbrød
1 glas mælk
1 skive ost
1 dl yoghurt
ind. Så hver gang du spiser det til morgenmad er det bare "min faste morgenmad" du taster ind i systemet.
Hvis du har noget du spiser ofte, som du ikke gider taste ind hver dag, kan du gå ind under fanen "Mine gemte ting" og oprette en ny opskrift.
Så skal du kun taste den ene ind hver dag til f.eks. morgenmad.
Eksempel:
Titlen hedder Min egen smoothie (eller hvad du nu synes)
og så tastes alle varerne ind og du har din smoothie.
Eller:
Min faste morgenmad
og du taster
1 skive franskbrød
1 glas mælk
1 skive ost
1 dl yoghurt
ind. Så hver gang du spiser det til morgenmad er det bare "min faste morgenmad" du taster ind i systemet.
12 år31. maj 2012 kl. 20:32
Lone
administrator
administrator
Hej Annetteh,
Når du indtaster dine madvarer, skal du blot skrive "i går" i søgefeltet. Så kommer det du har spist i går frem, og du skal blot tilføje det til dagens spiste liste :-)
Mvh Lone
Når du indtaster dine madvarer, skal du blot skrive "i går" i søgefeltet. Så kommer det du har spist i går frem, og du skal blot tilføje det til dagens spiste liste :-)
Mvh Lone
12 år1. juni 2012 kl. 19:56
Annetteh (slettet)
tak for det:-)
12 år2. juni 2012 kl. 22:28
Jeg mangler at man kan overføre mad fra dagen før, da jeg spiser nogenlunde det samme slags madhver dag i perioder, men mængden må stadig godt kunne ændres.
Så ville jeg ind og se om der var noget på dette forum der vidste om man kunne det på siden, men der er jo mange sider man skal igennem at det er uoverskuelig, så det vil være fint hvis man kunne lave en søgeknappe man kunne taste ind hvad man gerne ville læse om.