Hvis man så taster ind at man går feks. 6 timer om ugen eller har trænet i 6 timer og herudover taster yderligere punkter ind under motion så kan jeg ikke forstå at jeg ikke kan tabe mig iflg beregningerne.
vh. Camilla
12 år24. maj 2012 kl. 14:32
camillatoe (slettet)
#2 af camillatoe (slettet)
re: Registrering af motion
For mig at se bliver de seks timer under ens profil ikke regnet med. Jg skal vel ikke træne 3 timer hver dag for at tabe mig
Jeg spiser efter ddvs kostprincipper ( så vidt jeg kan overholde det ;) )
12 år24. maj 2012 kl. 14:34
Reten
#3 af Reten
Hej Camilla. Hvis du taster motion ind på din profil, skal du kun taste motion ind på de enkelte dage, hvis du laver noget ud over det, du har skrevet ind på din profil. Ellers giver det et skævt billede.
12 år24. maj 2012 kl. 19:31
camillatoe (slettet)
#4 af camillatoe (slettet)
Tak for svaret :)
Men hvis jeg nu har skrevet 6 timer ind, så viser det jo ikke nødvendigvis intensiteten i de 6 timer der står under profil.
Så er det så bedst at ikke have noget under profilen da timeantallet kan svinge samt intensiteten ??
12 år25. maj 2012 kl. 20:37
Reten
#5 af Reten
Ja, det synes jeg personligt at det er. Jeg har ikke noget til at stå på min profil ud over at jeg har valgt faktor 1,3 som udgangspunkt, og så skriver jeg decideret motion ind hver dag. Husk at søvn og almindelige dagligdags gøremål som at vaske op og tage tøj på er regnet med i den faktor du vælger :)
12 år25. maj 2012 kl. 22:14
camillatoe (slettet)
#6 af camillatoe (slettet)
Okay så prøver jeg at gøre som du skriver og ser hvordan det fungerer :) tak for hjælpen :)
12 år27. maj 2012 kl. 23:48
Lone administrator
#7 af Lone (administrator)
Jeg vil blot lige bekræfte, at det er bedst ikke at have timer skrevet ind i sin profil - men derimod blot selv specificere dem under de enkelte dage.
Jeg er ny herinde og har som formål at tabe mig.
Jeg har dog problemer med at få det grønne område frem.
Under profil skal man indtaste ens arbede, den er jeg med på men nedenunder står der:
Moderat fysisk fritidsaktivitet:
(fx rask gang) ugentlige timer
Anstrengende fysisk fritidsaktivitet:
(fx løb, konkurrencedygtig fodbold)
Hvis man så taster ind at man går feks. 6 timer om ugen eller har trænet i 6 timer og herudover taster yderligere punkter ind under motion så kan jeg ikke forstå at jeg ikke kan tabe mig iflg beregningerne.
vh.
Camilla