Problem med indtastning i mobilversion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Problem med indtastning i mobilversion
Hej Lone
Jeg vil lige gøre opmærksom på et problem jeg har med indtastning på mobilsiden: Når jeg vil taste mængden af en spist madvare ind, registreres det første tal ikke, når jeg taster det. Det vil sige, at hvis jeg vil indtaste tallet 20, skal jeg faktisk taste fx 220, og så registreres kun de sidste to tal.

Jeg kører Android 2.3.3 på en LG Optimus One og har aldrig oplevet problemet andre steder.

Derudover er der et lille irritationsmoment når man bruger søgefunktionen på mobilsiden, for man får ikke resultaterne i samme rækkefølge som på hjemmesiden her. Hvis jeg under aktiviteter søger på 'gå', får jeg her på hjemmesiden først resultaterne 'gå XX km/t' i rækkefølge, og derefter alle andre varianter, der indeholder søgeordet. På mobilsiden kommer de frem i en hulter til bulter-rækkefølge.
Når man på mobilsiden søger på madvarer, kommer ens favoritter og egne madvarer ikke øverst som de gør her på siden. Det er også lidt irriterende.

Derudover vil jeg dog sige, at jeg er superglad for siden, som er en stor hjælp for mig! :)
12 år21. maj 2012 kl. 10:05
re: Problem med indtastning i mobilversion
Hej Reten,

Tak for oplysningen om problemet på mobilsiden. Jeg kan godt forstå, at det er irriterende, at det første tal ikke registreres. Desværre prioriterer jeg at lave andre ting højere end denne.

Også tak for din videregivelse af irritationen med søgning på web og mobil. Det er noget jeg skal have kigget på.

Mvh Lone
12 år21. maj 2012 kl. 21:12
re: Problem med indtastning i mobilversion
Hej igen

Det er helt ok, det var også blot til info, i tilfælde af at du ikke var klar over. Det er jo en fejl, der er til at leve med. :)
12 år22. maj 2012 kl. 11:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...