Opdatering: Energilinje

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Opdatering: Energilinje
Kære alle,

Jeg har i dag foretaget en ny opdatering, som har været et stykke tid undervejs. Den kan ses under "min dag", og den består i, at man hele tiden får opdateret, hvor meget energi man har tilbage at spise for at nå sit mål.

Jeg håber, at I får god gavn af den nye funktion. Hvis I har sat et vægttab og I næsten ikke ser et grønt område ... så har I sat vægttabet for stramt og bør ændre det, for at smileyen herinde overhovedet kan blive glad. (hvilket reelt betyder, at kroppen har fået nok energi, men heller ikke for meget til at nå dit mål).

Sig til hvis noget af det giver problemer, der er typisk nogle smårettelser, som skal laves, når jeg opdaterer.

Mvh Lone
12 år14. maj 2012 kl. 17:40
re: Opdatering: Energilinje
Hej Lone.

Den blå pil flytter sig ikke ved mig - er det endnu ikke helt på plads eller er det en af de justeringer, du snakker om?
12 år14. maj 2012 kl. 18:17
Ja, lige præcis. Der er så mange browsere, der virker forskelligt, at jeg ikke kan teste dem alle.

Vil du sige mig hvilken browser (firefox/internet explorer/safari/andet?) samt hvilken version (kan typisk findes i browseren under "om ....") du benytter. Det vil hjælpe mig en hel del :-)

Mvh Lone
12 år14. maj 2012 kl. 21:39
Det er internet explorer version 9 :-)
12 år14. maj 2012 kl. 23:26
Hej igen,

Jeg skal lige høre dig om et par ting mere:
- er fejlen der stadig?
- ser du et lille kompatibilitetsvisningsikon lige til højre for adresselinjen, hvor du skriver madital.dk (ikonet er en overreven hvid side) og sker der noget, hvis du klikker på denne?
- hvis du stadig får fejlen, vil jeg gerne høre, hvad du præcist ser:
a) den farvede linje rød/gul/grøn som næsten eller helt fylder hele billedet vandret
b) ser du teksterne min, mål og max? eller står de bare oven i hinanden helt til venstre?

Mvh Lone
12 år15. maj 2012 kl. 18:09
Hej ;.)
Den er super, den nye linje med rød-gul-grøn, tak for den!
Men desværre flytter den blå pil sig ikke på min PC hjemme, men på job kunne den godt.. Jeg så dit svar vedr forskellige browsere, men ved ikke hvilken browser jeg har :-/ Men det er explorer et- eller andet ;-)
Kommer det til at virke på flere? Sådan så der er håb for min hjemme-PC? Elsker jo den side :-)
12 år15. maj 2012 kl. 18:52
Uhh uhh :0)
Jeg gjorde det med at klikke på "det overrevne papir" på adresselinjen (til højre) og nu virker pilen hos mig :´0)
SUPER!!!
12 år15. maj 2012 kl. 18:55
Fantastisk. Det med at klikke på det iturevne papir virkede også ved mig! Dejligt!
12 år15. maj 2012 kl. 22:09
Så skulle linjen gerne virke i Internet Explorer uanset om man klikker på "det overrevne papir"-ikon eller ej :-)

Mvh Lone
12 år15. maj 2012 kl. 22:23
:-)
12 år16. maj 2012 kl. 12:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...