kcal om dagen
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: kcal om dagen
De 1211 kcal er dit basisbehov, det der skal til for at din krop fungerer, dit hjerte slår og sådan :)
- Så du kan godt spise mere end det. Skal du beholde din nuværende vægt skal 'Jeg har spist:' og 'Jeg har forbrændt:' være ens :)
- Så du kan godt spise mere end det. Skal du beholde din nuværende vægt skal 'Jeg har spist:' og 'Jeg har forbrændt:' være ens :)
12 år11. april 2012 kl. 22:48
lykke18
basis ligger på 1120 kcal. det er den der jeg har forbrændt der er på 1211??
12 år12. april 2012 kl. 09:21
Ablanu
Mon ikke det er uden noget indtastet motion og med det mindste aktivitetsniveau indtastet? Skriv hele din dag på motionsfronten ind i en uge eller mere, så kan du tjekke hvad dit indtag skal være ud fra det :)
12 år12. april 2012 kl. 09:29
lykke18
jeg dyrke ingen motion :( kan ikke holde til det pga en sygdom. jeg sidder stortset hele dagen.jeg går næsten hverdag men forskelligt om det er lang eller kørt tur og så handler jeg ind
12 år12. april 2012 kl. 09:38
Ablanu
At gå er også motion :)
Bare det at du sidder og ikke ligger gør noget, så prøv at tast ind hvad du gør, også sidde, og se så på tallet ud fra det :)
Bare det at du sidder og ikke ligger gør noget, så prøv at tast ind hvad du gør, også sidde, og se så på tallet ud fra det :)
12 år12. april 2012 kl. 09:49
lykke18
okay tak for hjælpen :D
12 år12. april 2012 kl. 09:57
kan man ikke se hvor mange man må få uden at tage på men holde vægten.
:)