Gå till ett tidigare datum

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Gå till ett tidigare datum
Hej, jag använde Madital för några år sen och är nu tillbaka till en fantastisk ny design. Men nu hittar jag inte längre funktionen för att gå bakåt i tiden som fanns då, bara "forrige dag". I forumet finns det trådar om detta där en skriver att den finns "oppe i hjørnet (dato med det lille skift bagefter)". Jag hittar absolut ingen sådan funktion uppe i något hörn. Exakt var är det? Som webbläsare använder jag Comodo Dragon, som är baserad på Chrome, men problemet med Chrome skulle vara löst, och dessutom har jag nu testat i både Opera och Firefox och hittar inte funktionen där heller.
12 år5. april 2012 kl. 08:23
gå till ett tidigare datum
gå til "Min Dag", og der finder du "mad tidligere"
12 år7. april 2012 kl. 13:32
re: Gå till ett tidigare datum
Där har jag varit och där finns bara "forrige dag" och "næste dag", ingen möjlighet att välja datum. Jag har testat att skriva datum i sökrutan enligt olika mönster, dd-mm-åå, dd.mm.åå, dd-mm-åååå och dd.mm.ååååå, men det fungerar inte. Jag vill kunna gå tillbaka till ett datum för flera år sedan och se vad jag åt då, hur jag motionerade, vad jag vägde etc. Den funktionen fanns tidigare (redan på välkomstsidan, vill jag minnas).
12 år10. april 2012 kl. 12:11
hm.. prøv at gå ind på dags dato, og tryk på den. så dukker der en søgefunktion op.
12 år10. april 2012 kl. 12:59
Tack Maribel, nu hittade jag den äntligen. Men jag kan fortfarande inte se vad jag åt då. Jag kan klicka på Min dag-Vægt/kropsdata och se vad jag vägde och på Min dag-motion och se hur mycket jag motionerade, men under både Min dag-mad och Min dag-mad (tidligere) är det tomt. Ingen mat alls. Jag har prövat flera datum när jag VET att jag förde in maten. Och om jag klickar på någonting annat, vad som helst under någon annan ikon än "min dag" så kommer jag till dagens datum, 12 april 2012.

Varför ser jag inte maten?
12 år12. april 2012 kl. 18:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...