#2 af Lone (administrator)
Opdatering vægt
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Opdatering vægt
Hej Girl next door,
Det er ikke en funktion som angiver utilberedt/tilberedt. Det er blot for at se, hvor meget der er i en anden mængde af opskriften end hele opskriften. Nogle gange vil man fx gerne se, hvad der er i 1/3 af opskriften.
Håber det var svar på dit spørgsmål, ellers må du spørge igen :-)
Mvh Lone
Det er ikke en funktion som angiver utilberedt/tilberedt. Det er blot for at se, hvor meget der er i en anden mængde af opskriften end hele opskriften. Nogle gange vil man fx gerne se, hvad der er i 1/3 af opskriften.
Håber det var svar på dit spørgsmål, ellers må du spørge igen :-)
Mvh Lone
12 år25. marts 2012 kl. 20:15
Girl next door
re: Opdatering vægt
Ah... :-)
Men med de nye funktioner, hvor der allerede er regnet ud, så er den funktion vel ikke længere nødvendig eller?
Men med de nye funktioner, hvor der allerede er regnet ud, så er den funktion vel ikke længere nødvendig eller?
12 år25. marts 2012 kl. 21:05
Der, hvor jeg kan se indholdet af f.eks. en opskrift, som jeg selv har indtastet, der står der "opdatere vægt".
Jeg troede funktionen skulle bruges til at indtaste den vægt, som retten nu vejer, efter den er tilberedt. Hvilket jo ikke nødvendigvis er den samme vægt som den vejer inden den er tilberedt.
Men det ser ikke umiddelbart ud til, at det er sådan funktionen skal bruges. Hvad er ideen med den funktion?