problemer med mobil-versionen

Du læser en tråd i debat > madital.dk

problemer med mobil-versionen
mad i tal på mobilen har den seneste tid haft en fejl? Den vil i hvert fald ikke hente mine indtastninger..
12 år14. marts 2012 kl. 11:46
re: problemer med mobil-versionen
Hej skrogh,

Det kan være, at du har flere profiler liggende, og at den dermed henter data fra en anden profil. Prøv at logge på med brugernavn og password, for at se om du kan få fat i den rigtige profil.

Og vil du give besked om du finder dine data - ellers vil jeg se nærmere på det.

Mvh Lone
12 år20. marts 2012 kl. 20:33
Hej igen
Jeg har fortsat samme problem; jeg har logget på adskillige gange og jeg har i øvrigt kun een profil. På computeren har jeg ingen problemer -fraset at mad i tal ikke vil gemme når jeg bruger firefox, men i safiri går det fint. Og det er også safari jeg bruger som browser på telefonen :)
Tak. :) Sara
12 år24. marts 2012 kl. 22:29
Hej Sara,

Jeg har set på din profil og den burde ikke give problemer, så jeg ved ikke, hvorfor den ikke vil logge ind.

Prøv at skrive madital.dk forfra igen og klik opdater. Skriv så email og password igen.

Hvad siger systemet til dig - eller hvad viser skærmen?

Ang. firefox ved jeg at der er problemer med de gamle indtastningsbokse der stadig benyttes under indtastning af opskrifter og motion. Det skulle gerne fungere uden problemer på den nye indtastningsside. Jeg du be- eller afkræfte dette?

Mvh Lone
12 år25. marts 2012 kl. 20:12
Hej.
jeg har prøvet alle versioner, skrevet det forfra, gået ind på madital's hjemmeside uden mobilversion, for derfra at linke til madital.dk/m, med samme udfald. Den vil godt logge ind med min mail og password, men skriver derefter at "der opstod en fejl da programmet skulle hente mine indtastninger. Jeg kan heller ikke taste noget ind, alle rubrikkerne på siden er tomme...

vedr firefox tester jeg det lige og vender tilbage :)

Tak
:) Sara
12 år27. marts 2012 kl. 13:52
ang firefox har du ret. den nye side virker, det er kun under indtastning af opskrifter -dvs den gamle version, der er problemer :)
12 år27. marts 2012 kl. 20:50
Hej Sara,

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre mht. mobilversionen. Jeg ser ingen fejl på din profil, så der er ikke noget, som jeg kan rette.

Jeg har ikke fået henvendelser fra andre med lignende fejl, så jeg er helt på bar bund mht. hvad det kan være.

Jeg kan forsøge at nulstille dit password, ellers er jeg ved at løbe tør for idéer.

Mvh Lone
12 år28. marts 2012 kl. 15:18
det må du gerne..
:) Sara
12 år28. marts 2012 kl. 18:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...