forkert indtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: forkert indtastning
Sørg for at den bliver opdateret, når du retter omkring æblerne. Skriv det rigtige antal og klik så på æblerne, så opdateres tallet. Herefter opdateres det i hele oversigten :)
Mht. dit mål er mit gæt, at du enten har lavet slutmålet for lavt eller har sat dig til at tabe mere end et kilo om ugen :)
Mht. dit mål er mit gæt, at du enten har lavet slutmålet for lavt eller har sat dig til at tabe mere end et kilo om ugen :)
12 år6. marts 2012 kl. 10:31
pibo (slettet)
Jeg har rettet det med målet, fandt ud af det. mit mål er 4 kilo på 3 måneder. Også æblerne blev rettet. Men så var der det med motion, jeg har indtastet hvilken motion jeg typisk laver. Men hvordan får jeg så den over på den aktuelle dag. Åhh hvor er det træls, jeg håberv da jeg lærer at bruge det
12 år6. marts 2012 kl. 10:49
Reten
Når du taster ind, hvilken motion du typisk dyrker og hvor meget, bliver det automatisk regnet med i dit samlede energiforbrug som et gennemsnit fordelt på ugen. :)
12 år6. marts 2012 kl. 15:22
Ablanu
Hvis du mener motionslisterne kan du vælge dem oven over oversigten over gennemført motion på motionindtastningssiden ("Vælg evt din gemte motionsdag", husk at trykke tilføj).
Hvis det er inde under "ret profil" er det rigtigt hvad Reten siger, det regnes automatisk med :)
Hvis det er inde under "ret profil" er det rigtigt hvad Reten siger, det regnes automatisk med :)
12 år6. marts 2012 kl. 15:39
pibo (slettet)
Jeg har indtastet i min profil at jeg dyrker hård motion ca 4 timer om ugen , =hård spinning, konditions og styrketræning .
Og i ca 4 timer om ugen let træning = er gåture med hund cylelture osv. Og så står der f.eks i dag at jeg har forbrændt 2700 kal. Ja gid det var så vel, men jeg må vel have gjort noget forkert.
tak for det tålmodige svar . Jeg håber stadig at kunne blive istand til at anvende dette her. Det skal jo være nemt at bruge , ellers gider man jo ikke. Hvis man en eller flere dage ikke får skrevet på hvad man har spist, tror systemet så at man ikke har spist ???
Og i ca 4 timer om ugen let træning = er gåture med hund cylelture osv. Og så står der f.eks i dag at jeg har forbrændt 2700 kal. Ja gid det var så vel, men jeg må vel have gjort noget forkert.
tak for det tålmodige svar . Jeg håber stadig at kunne blive istand til at anvende dette her. Det skal jo være nemt at bruge , ellers gider man jo ikke. Hvis man en eller flere dage ikke får skrevet på hvad man har spist, tror systemet så at man ikke har spist ???
12 år8. marts 2012 kl. 11:01
Lone
administrator
administrator
Hej pibo,
Hvis du nogle dage ikke indtaster bliver aktiviteten ikke regnet med på disse dage - dvs. du kan fint undlade at taste dage indimellem.
Prøv at indtaste alle 24 timer i nogle dage og se, hvad dit faktortal ender på (findes via grafer > detaljer motion).
Gå herefter ind i din profil og ret til dette faktortal til det rigtige - og slet moderate/hårde timer. Der er flere der mener, at disse timer giver lige i overkanten af, hvad der er tilfældet. Men tjek det ved at indtaste alt i bare et par dage (gennemsnitlige dage).
Og spørg endelig, hvis du har spørgsmål :-)
Mvh Lone
Hvis du nogle dage ikke indtaster bliver aktiviteten ikke regnet med på disse dage - dvs. du kan fint undlade at taste dage indimellem.
Prøv at indtaste alle 24 timer i nogle dage og se, hvad dit faktortal ender på (findes via grafer > detaljer motion).
Gå herefter ind i din profil og ret til dette faktortal til det rigtige - og slet moderate/hårde timer. Der er flere der mener, at disse timer giver lige i overkanten af, hvad der er tilfældet. Men tjek det ved at indtaste alt i bare et par dage (gennemsnitlige dage).
Og spørg endelig, hvis du har spørgsmål :-)
Mvh Lone
12 år20. marts 2012 kl. 20:44
jeg skule også indtaste mit mål for vægten, og hvornår slutdato for det mål var. Jeg skrev 06-06-2012. men det ville den ikke acceptere .
Så indtil nu er det kun øv.