#1 af Reten
Vægtangivelser fra egne varer kommer ikke med over på indtastningssiden
Du læser en tråd i debat > madital.dkReten
Når jeg opretter en ny vare og tilføjer en vægtangivelse (fx 1 skive = 50 g), kommer denne vægtangivelse ikke med over på indtastningssiden (den nye). Det må være en fejl et eller andet sted, for jeg tror da, jeg gør det rigtigt. Jeg husker selvfølgelig at trykke gem inden jeg forlader siden.
12 år5. marts 2012 kl. 21:04
Lone
administrator
administrator
re: Vægtangivelser fra egne varer kommer ikke med over på indtastningssiden
Hej Reten,
Det har du ret i, den var til den gamle indtastning - jeg fjerner det i løbet af de kommende dage.
Mvh Lone
Det har du ret i, den var til den gamle indtastning - jeg fjerner det i løbet af de kommende dage.
Mvh Lone
12 år5. marts 2012 kl. 22:28
Reten
Vil det sige, at funktionen helt forsvinder?
12 år6. marts 2012 kl. 09:27
Reten
Nu har jeg et andet problem, der er relateret til dette. Jeg taster nu vægtangivelser på egne varer ind på den side, hvor jeg taster mit daglige madindtag ind, for så er de der også næste gang. Men vægtangivelserne dukker ikke op, hvis jeg vil føje en af egne varer til en opskrift??
12 år9. marts 2012 kl. 09:33
Lone
administrator
administrator
Hej Reten,
Funktionen forsvinder ikke - du skal blot benytte indtastningen af enheder via indtastningssiden i stedet.
Dvs. ja, den forsvinder på vareoprettelseslisten.
Mvh Lone
Funktionen forsvinder ikke - du skal blot benytte indtastningen af enheder via indtastningssiden i stedet.
Dvs. ja, den forsvinder på vareoprettelseslisten.
Mvh Lone
12 år20. marts 2012 kl. 20:39
Reten
Okay, det var da en skam. Jeg synes det virker mere logisk at taste det ind når man alligevel sidder og taster detaljer om varen ind. Samtidig har det den ulempe, at hvis jeg indtaster en vare med henblik på at den skal indgå i en opskrift, så skal jeg først indtaste detaljer om varen, derefter ind under indtastning af madindtag for at tilføje mængdeangivelse, og så først derefter indtaste den i opskrift. Det bliver da lidt kringlet :)
12 år21. marts 2012 kl. 14:55