#2 af Lone (administrator)
Mangler i grafer
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Mangler i grafer
Hej Altfortyk,
Jeg beklager meget, hvis jeg ikke har svaret tilbage på et tidligere spørgsmål.
Jeg kan se på dine data, at der ligger vægtindtastninger helt tilbage fra din dag 1 her i programmet. Kropsindtastninger har du indtastet få gange i løbet af 2011.
Jeg tror det skyldes, at tidsperioden ikke er indstillet for en periode, hvor du har indtastet data. Prøv at klikke på den grønne ramme, hvori der står "seneste måned". Klik så på "tilpasset periode" og indstil den første dato til 05-01-2010. Klik så på "hent data".
Så skulle du gerne kunne se både din mållinje og vægtkurven. Vil du melde tilbage, om du får dataene frem?
Mvh Lone
Jeg beklager meget, hvis jeg ikke har svaret tilbage på et tidligere spørgsmål.
Jeg kan se på dine data, at der ligger vægtindtastninger helt tilbage fra din dag 1 her i programmet. Kropsindtastninger har du indtastet få gange i løbet af 2011.
Jeg tror det skyldes, at tidsperioden ikke er indstillet for en periode, hvor du har indtastet data. Prøv at klikke på den grønne ramme, hvori der står "seneste måned". Klik så på "tilpasset periode" og indstil den første dato til 05-01-2010. Klik så på "hent data".
Så skulle du gerne kunne se både din mållinje og vægtkurven. Vil du melde tilbage, om du får dataene frem?
Mvh Lone
12 år2. marts 2012 kl. 17:45
Altfortyk (slettet)
Jamen det er jo helt fantastisk. Nu virker det!! Mange tak for hjælpen :-)
12 år5. marts 2012 kl. 22:13
Lone
administrator
administrator
Hej Altfortyk,
Godt at høre, jeg lavede den selvvalgte dato, da flere ønskede det tidligere :-)
Var lige ved at tro, at der var noget galt, så tak for tilbagemeldingen :-)
Mvh Lone
Godt at høre, jeg lavede den selvvalgte dato, da flere ønskede det tidligere :-)
Var lige ved at tro, at der var noget galt, så tak for tilbagemeldingen :-)
Mvh Lone
12 år5. marts 2012 kl. 22:30
Jeg har tidligere gjort opmærksom på mit store savn..... Men når jeg går ind på grafen for fx. min vægt kan jeg ikke se de oprindelige indtastninger fra da jeg startede på siden. Mine mål i cm er også væk. Da jeg har tabt mig mere end 20 kg (og stadig mangler at tabe mig MEGET) var det en mægtig god motivator at jeg kunne se hvor meget kurven allerede var gået ned. Nu er det lidt som om jeg er startet helt forfra :-( Så jeg håber stadig rigtig meget at de oprindelige indtastninger af min vægt og mål i cm vender tilbage...... Med forhåbningsfulde hilsner Trine