#2 af Need2befit (slettet)
Testpersoner til ny funktion
Du læser en tråd i debat > madital.dkNeed2befit (slettet)
re: Testpersoner til ny funktion
Jeg vil godt.
Jeg taster ind hver dag (:
Jeg taster ind hver dag (:
12 år1. marts 2012 kl. 17:32
Ablanu
Jeg er på :)
Hvis 'min dag' ikke er med data og skridt.. :)
Hvis 'min dag' ikke er med data og skridt.. :)
12 år1. marts 2012 kl. 17:40
bikealot (slettet)
Underforstået at du med "min dag" kun mener det daglige madindtag (+ evt. motion), så tester jeg også gerne :-)
12 år1. marts 2012 kl. 18:03
Lone
administrator
administrator
Tak skal I have - I kan nu se den valgte funktion.
Jeg har forresten glemt at skrive, at det er forudsat, at I også har oprettet et vægttab, så hvis nogen af jer har vægtvedligehold eller vægtøgning som mål, eller intet mål, så kan I endnu ikke se linjen.
Vægtvedligehold kan dog fikses til at se linjen, hvis I ændrer målet til at tabe jer 0,1kg over fx et år (som nærmest er det samme som vedligehold i praksis).
Og det er fint blot med madindtastning :-)
God fornøjelse ;-)
Mvh Lone
Jeg har forresten glemt at skrive, at det er forudsat, at I også har oprettet et vægttab, så hvis nogen af jer har vægtvedligehold eller vægtøgning som mål, eller intet mål, så kan I endnu ikke se linjen.
Vægtvedligehold kan dog fikses til at se linjen, hvis I ændrer målet til at tabe jer 0,1kg over fx et år (som nærmest er det samme som vedligehold i praksis).
Og det er fint blot med madindtastning :-)
God fornøjelse ;-)
Mvh Lone
12 år1. marts 2012 kl. 18:11
Lone
administrator
administrator
Så blev vægtvedligehold færdig.
Så mangler jeg blot visningen, hvis man har indstillet til vægtøgning :-)
Så mangler jeg blot visningen, hvis man har indstillet til vægtøgning :-)
12 år1. marts 2012 kl. 21:42
Need2befit (slettet)
Hvordan skal man melde tilbage? Her eller?
12 år5. marts 2012 kl. 10:38
Lone
administrator
administrator
Hej Toxbi,
Helt nederst på siden i den orange bjælke er der et kontaktlink. Det må du meget gerne benytte. Husk at se om e-mail-adressen er den du benytter, så jeg kan svare dig tilbage :-)
Mvh Lone
Helt nederst på siden i den orange bjælke er der et kontaktlink. Det må du meget gerne benytte. Husk at se om e-mail-adressen er den du benytter, så jeg kan svare dig tilbage :-)
Mvh Lone
12 år5. marts 2012 kl. 14:38
administrator
Kravene er, at du SKAL:
- indtaste "min dag" de næste 4 dage, og
- melde tilbage til mig, hvad du synes om funktionen (godt/skidt, forståeligt/uforståeligt)
De 3 profiler der først skriver (og husk at ovenstående 2 punkter skal kunne opfyldes) vil kunne se en ekstra farvelinje + lidt tekst imellem mad-søgning og mad-indtastning i løbet af i dag.
I skriver her i tråden, hvis I ønsker at teste funktionen - og melder tilbage angående funktionen via kontakt-linket helt i bunden af siden.
Tak :-)
Mvh Lone