#2 af Lone (administrator)
Opskrifter
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Opskrifter
Hej Eliza,
Tak for din kommentar til siden.
Ja, jeg ville også gerne kunne tilbyde det gratis, men hvis jeg skal fortsætte på det timetal det efterhånden bliver med hver uge at besvare mail og forsøge samtidig at videreudvikle, så bliver jeg nødt til at få en timeløn, hvis ikke al min tid skal gå op i arbejde.
Opskrifter er en af de ting, som jeg meget gerne ville indføre på siden, men har af tidsmæssige årsager ikke været muligt. Jeg håber, at det bliver en mulighed fremover :-)
Mvh Lone
Tak for din kommentar til siden.
Ja, jeg ville også gerne kunne tilbyde det gratis, men hvis jeg skal fortsætte på det timetal det efterhånden bliver med hver uge at besvare mail og forsøge samtidig at videreudvikle, så bliver jeg nødt til at få en timeløn, hvis ikke al min tid skal gå op i arbejde.
Opskrifter er en af de ting, som jeg meget gerne ville indføre på siden, men har af tidsmæssige årsager ikke været muligt. Jeg håber, at det bliver en mulighed fremover :-)
Mvh Lone
12 år29. februar 2012 kl. 18:56
Jeg blev lidt ked af at læse, at du må indføre brugerbetaling, men kan sagtens forstå det kan blive nødvendig. Håber dog de mange besøgende kan give dig en masse annoncører på siden, så du kan få noget ud af alle de timer du må bruge på siderne,
Det jeg havde tænkt, der kunne være en dejlig ting på kost forum, var at brugerne kunne ligge Slankeopskrifter ind på en side, hvor man så kunne slå op eller søge, alla alletiders kogebog. Programmet kunne så Udregne kalorier og andre næringsværdier for retterne. Lige nu er det lidt et tilfælde om man er heldig at falde over en god Slankeopskrift i kost forummet. Det ville være fantastisk at vi på den måde delte vores bedste opskrifter på en overskueligt måde.