Favorit i personlige dagbøger?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Favorit i personlige dagbøger?
Hej Lone.

Jeg er begyndt at læse en del i de personlige dagbøger og kom til at tænke på, om det er en mulighed at lave det sådan, at man kan vælge nogle af dagbøgerne som favoritter? Måske lidt ligesom at der er kommet det punkt, hvor man kan se egen deltagelse i de forskellige tråde - det er super godt. Hvis der kom noget i stil med det - eller et punkt, der hedder favoritter, så er det lettere at følge med i de samme personers dagbøger fremfor at skulle huske de forskellige titler, dagbøgerne har. Det gør det lettere at holde styr på - især hvis der er tale om mange dagbøger, man gerne vil følge med i.
12 år26. februar 2012 kl. 20:13
re: Favorit i personlige dagbøger?
Det synes jeg også er en rigtig god idé.
12 år26. februar 2012 kl. 20:48
re: Favorit i personlige dagbøger?
Hej,

Det er et rigtig godt forslag. Som skrevet i et andet indlæg, vil jeg dog bevare fokus på betalingsdelen først, da jeg har brug for at få "løn" for de timer, som jeg bruger. Eller i al fald bare nogen af dem til at starte med.

Så lige først bliver farvekoden ved søgning samt en ny funktion betalingsbetinget - men først når jeg får det lavet. Og til en lavere pris til at begynde med, da jeg ikke har lavet alle de betalingskrævende funktioner endnu.

Men godt forslag - og kom bare med flere. Det hele kommer forhåbentligt på en dag :-)

Mvh Lone
12 år26. februar 2012 kl. 21:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...