Fejl i funktionaliteten "Favoritenhed"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fejl i funktionaliteten "Favoritenhed"
Hej Lone

Det er mig ikke muligt at vælge "hele opskriften" som "Favoritenhed". De enheder jeg selv har lavet for opskriften kan jeg godt vælge som "Favoritenhed", men det andet ville være så meget lækrere.
Steps to reproduce (logget på som mig):
- Browse til madindtastningssiden
- Skriv Proteinshake i søgefeltet
- Vælg "Proteinshake - Banan" i de fremkomne resultater
- Under enheder vælg "hele opskriften", og skriv 1 i mængdefeltet
- Klik på "Min favoritenhed" (hjerteikonet)

Programmet defaulter til mægden "1" og enheden "gram", hvilket jo ikke var hensigten. :o)

Håber du kan fikse det.

Med venlig hilsen
Thomas
12 år24. februar 2012 kl. 07:35
re: Fejl i funktionaliteten "Favoritenhed"
Oh nej, det er rigtigt. De fungerer på en anden måde.

Indtil videre skal jeg have lavet nogle andre funktioner. Jeg har en rigtig god "jeg kan spise"-visning, som jeg glæder mig til at vise jer :-)

Og samtidig vil jeg have indført betaling. Jeg regner med at det blot bliver for den nævnte "jeg kan spise"-visning samt farvekoderne ved søgningen, og så til en lavere pris i starten, da jeg gerne vil have nogle flere funktioner på til betalingsdelen. Men jeg har brug for, at jeg får "løn" til at kunne bruge tid på at udvikle, derfor middelvejen :-)

Mvh Lone
12 år26. februar 2012 kl. 21:33
Hej Lone

Tak for svar. :o)
Og det er selvfølgelig helt fint. Det er aligevel kun en mindre ting. Men burde nok stadig noteres som en bug, da man som bruger ikke får en fejlbesked, der forklarer hvorfor intet sker.

Hvor kommer betalingsvarianten?

hilsen
Thomas
12 år27. februar 2012 kl. 04:20
Hej Thomas,

De første betalingsfunktioner bliver som nævnt de eksisterende farvekoder. Herudover er jeg ved at lave en grafisk visning af, hvor meget man endnu kan spise. Dvs. det kommer både til at stå som et tal, men herudover kommer der også farvekoder på.

Kan spise - farvestriben bliver placeret lige over dagens indtastninger. Hvis man har betalt vil man kunne se funktionen. Hvis man vælger at benytte systemet gratis vil der blot være et link til en visning af, hvad man vil få ved betaling.

Mvh Lone
12 år27. februar 2012 kl. 21:59
Der kommer nu en besked, når man forsøger at gøre opskrifternes "autogenererede" mængder ind :-)

Og med et tip til, hvad man alternativt kan gøre :-)

Mvh Lone
12 år27. februar 2012 kl. 22:18
Verdensklasse! :o)
12 år29. februar 2012 kl. 06:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...