Browsere

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Browsere
Jeg har nogle gange problemer i de forskellige browsere, da de ikke behandler al kode ens. Hvis I oplever, at noget ikke bliver vist rigtigt på skærmen, må I meget gerne melde problemet ind - samt hvilken browser I benytter (Internet Explorer, firefox, chrome, opera, safari osv.)

Jeg har i øvrigt lavet et par ændringer for nyligt, da nogle af jer har haft et "tomt rum" omkring menuen. Den skulle nu være væk.

Mvh Lone
12 år17. februar 2012 kl. 15:42
re: Browsere
Hej Lone
Jeg bruger her hjemme vores IPad. Mit problem er at der hvor man taster mad ind ikke selv skifter til en ny dag over midnat. Så jeg skal lige holde et vågen øje med hvad dag den står på inden jeg taster mad ind.
Tak for et super godt program.
Leonia
12 år22. februar 2012 kl. 21:01
Hej Leonia,

Lad os sige, at du indtaster noget torsdag den 23. februar. Så bliver klokken over midnat.

Bliver der så ikke indtastet på den dato, som bliver vist?
Eller er det netop, at der så kommer til at stå i dag (24. februar) efter midnat?

Mvh Lone
12 år23. februar 2012 kl. 19:58
Hej Lone
Den indsatster på den dato der vises... Den skifter bare ikke datoen selv. Så man skal huske at skifte den manuelt og det er jeg desværre ikke så god til.
Leonia
12 år25. februar 2012 kl. 16:12
Ok, det kan jeg desværre ikke lave om på. Det var sådan, at programmet automatisk lavede om på datoen ved midnat i starten, men det blev folk virkelig forvirrede over, da man så fik indtastet på dagen efter (pga. at mange indtaster bagud).

Så lige dette er desværre ikke noget, som jeg vil rette tilbage igen pga. forvirring.

Jeg håber, at du kan komme ind i en vane med at tjekke det.

Mvh Lone
12 år26. februar 2012 kl. 21:38
Hej Lone
Helt ok
Leonia
12 år27. februar 2012 kl. 06:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...