#2 af Lone (administrator)
Taje-hofte forhold
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Taje-hofte forhold
Hej miloutheut,
Tak for forslaget. Det er en god idé, at få talje-hofte forholdet med på siden. Jeg vil lige have en stille periode nu med nye funktioner, så folk mærker noget stabilitet på siden.
Jeg laver nok en beta-version, hvor jeg sætter nye tiltag på, så kan man enten vælge den stabile version, eller den i konstant udvikling :-)
Mvh Lone
Tak for forslaget. Det er en god idé, at få talje-hofte forholdet med på siden. Jeg vil lige have en stille periode nu med nye funktioner, så folk mærker noget stabilitet på siden.
Jeg laver nok en beta-version, hvor jeg sætter nye tiltag på, så kan man enten vælge den stabile version, eller den i konstant udvikling :-)
Mvh Lone
12 år17. februar 2012 kl. 12:16
miloutheut
re: Taje-hofte forhold
fedt,
det vil glæde mig til at se og bruge ... og til at undervise efter til næste år :) Jeg er sikkert ikke den eneste gymnasielærer der bruger din side til kostanalyse og TAK TAK TAK for at den er så brugervenlig.
:)M
det vil glæde mig til at se og bruge ... og til at undervise efter til næste år :) Jeg er sikkert ikke den eneste gymnasielærer der bruger din side til kostanalyse og TAK TAK TAK for at den er så brugervenlig.
:)M
12 år17. februar 2012 kl. 15:10
lækker side du laver til os :)
Under funktionen (cm 1 2) vil det være skønt med en en "talje-hofte forhold" beregner. Vi kan følge grafer for vores krops mål grafisk og det er rigtig godt, kan du lægge et lag på der viser forholdet mellem talje og hoftemål (talje/hofte)?