#1 af Ulla Mikkelsen
Mine opskrifter virker slet ikke mere :O((
Du læser en tråd i debat > madital.dkUlla Mikkelsen
Efter den nye indtastningsmetode, virker mine opskrifter ikke mere :O(( - før når jeg tastede feks. morgenmad ind, så var det som en opskrift (50 g havregryn, 10 g rosiner og 150 g minimælk) og i parentes havde jeg antal gram stående feks. 210 g. - nu får jeg bare at vide, hvor mange kalorier der er i 100 g af varen og det er jeg nok lidt ligeglad med, for det ved jeg jo godt :O)) - det samme gør sig gældende for min frugtsalat, kan man slet ikke bruge sine egne opskrifter mere ????
12 år13. februar 2012 kl. 19:20
Lone
administrator
administrator
re: Mine opskrifter virker slet ikke mere :O((
Hej turbomoster,
Jeg skal lige være sikker på, hvad du mener med, at de ikke virker.
Kan du slet ikke indtaste dem? Eller mangler du blot at få oplyst den samlede mængde?
Den samlede mængde er flyttet til altid at stå iblandt enhederne. Så nu står der altid "1 hel opskrift" ved opskrifterne ... og hermed skal du blot skrive 1 ud for denne.
Hvis du har spist 1/3 skriver du 1/3 ud for "1 hel opskrift".
Hvis du overhovedet ikke kan indtaste opskriften, så den bliver listet iblandt dine spiste varer, vil jeg gerne høre dette.
Mvh Lone
Jeg skal lige være sikker på, hvad du mener med, at de ikke virker.
Kan du slet ikke indtaste dem? Eller mangler du blot at få oplyst den samlede mængde?
Den samlede mængde er flyttet til altid at stå iblandt enhederne. Så nu står der altid "1 hel opskrift" ved opskrifterne ... og hermed skal du blot skrive 1 ud for denne.
Hvis du har spist 1/3 skriver du 1/3 ud for "1 hel opskrift".
Hvis du overhovedet ikke kan indtaste opskriften, så den bliver listet iblandt dine spiste varer, vil jeg gerne høre dette.
Mvh Lone
12 år13. februar 2012 kl. 20:31
Ulla Mikkelsen
re: Mine opskrifter virker slet ikke mere :O((
Hej Lone - Kan godt forstå, at du ikke kunne finde ud af hvad jeg mente, men jubiii nu virker det hele fint, det var bare mig der ikke kunne finde ud af alt det nye med hele portionen og dele af den - men super med alt det nye, man skal bare lige finde ud af det :O)) - tak for dit kæmpestore arbejde med siden :O)
12 år14. februar 2012 kl. 08:49