Problem med madindtastninger

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Problem med madindtastninger
Hej Lone.
Jeg har nogle gange bemærket, at vægten på enkelte af mine mad-indtastninger bliver fordoblet. Hvis jeg skriver 50 g, så bliver det gemt som 100 g.
Det lader sig kun rette, hvis jeg sletter og skriver ind igen.
12 år12. februar 2012 kl. 18:36
re: Problem med madindtastninger
Hej Foss,

Jeg går ud fra, at du henviser til madindtastningssiden under smileyikon > mad og ikke den nye test-side :-)

Jeg vil lægge mærke til dette. Hvis du kan finde ud af, hvornår det præcist sker, vil jeg meget gerne høre dette. Eller hvis andre har bemærket det samme?

Må jeg høre, hvilken browser du benytter? Så vil jeg selv lige prøve at teste lidt. Herudover hvilke fødevarer det er opstået ved, så har jeg noget nemmere ved at finde frem til det.

Mvh Lone
12 år12. februar 2012 kl. 23:02
Jeg vil i øvrigt lige høre, om indtastningsfeltet nulstilles, når du har indtastet?

Dvs. hvis du har valgt "gram" og taster "50" i feltet og trykker gem. Bliver "50" så fjernet automatisk?

Mvh Lone
12 år12. februar 2012 kl. 23:12
Hej Lone.
Det er sket et par gange under mad. Igår skete det i test-siden.
Igår drejede det sig om ost og svinekød. (morgenmad og frokost). Jeg kan ikke lige huske, hvilke madvare det var de andre gange.
Igår indtastede jeg sidst på formiddagen.
Jeg bruger explorer.
Indtastningsfeltet bliver nulstillet ganske som det plejer. Når jeg så går ind i oversigt, kan jeg se, at mængden af kalorier er alt for høj i forhold til , hvad jeg har spist. Det får mig så til at tjekke, at jeg har skrevet rigtig. Der er det så jeg opdager, at der er enkelte ting, som er blevet fordoblet.
12 år13. februar 2012 kl. 09:58
Forresten, det er også sket med vand.
12 år13. februar 2012 kl. 10:01
Hej Foss,

Tak for uddybningen. Jeg har forsøgt at finde det, men det er ikke noget, der umiddelbart kommer frem, så jeg har lige et par yderligere spørgsmål, som jeg håber, at du vil svare på.

Sker det når:
- du benytter søgefeltet eller hurtigsøgeren?
- du blot har indtastet på siden (og ikke ændret gram, måltid eller slettet nederst ... eller er det først efter du har brugt disse)?

- benytter du primært mus / tastatur til indtastning?
- og har du bemærket om tallet i din "spiste boks" står rigtigt eller forkert - eller er det først, når du går til "oversigt" eller "mad detaljer" at du opdager det?

Mvh Lone
12 år13. februar 2012 kl. 12:18
Hej Lone.
Jeg bruger kun søgefeltet.
Det er en blanding af mus og tastatur jeg bruger. Dog når jeg har skrever antal gram, bruger jeg retur-tasten for at få det ned i spist-boksen.
Der bliver blot skrevet ind. Jeg mener det står rigtigt på det tidspunkt. (Har ikke lige tænkt over at se efter på det tidspunkt).
Det er i oversigten. jeg bemærker at der er noget galt. Så er det jeg først prøver at rette antal gram og derefter bliver nød til at slette og skrive ind igen, fordi det ikke hjælper at rette.
12 år13. februar 2012 kl. 12:50
Hej Foss,

Vil du sige til, om du oplever flere problemer? Jeg har lavet nogle småjusteringer i koden.

Mvh Lone
12 år17. februar 2012 kl. 10:09
Jeg har ikke tastet ind de sidste dage, men jeg skal nok være opmærksom på det.
Tak for hjælpen.
12 år17. februar 2012 kl. 10:19
Selv tak :-)
12 år17. februar 2012 kl. 15:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...