opskrifter- indtastning.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

opskrifter- indtastning.
Hej Lone.
Når man skal indtaste varerne til sine opskrifter, er der en masse vægtmuligheder. Gætter på at det er nogen andre brugere har oprettet. Er det muligt at få dem fjernet?
Det er nemlig ret forvirrende :)

eller endnu bedre få den nye indtastningsside til opskrifter også, men det er bestemt ikke noget der haster :)

Mvh. MilleKJ
12 år6. februar 2012 kl. 10:39
re: opskrifter- indtastning.
Hej Millekj,

Opskriftindtastningen bliver lavet om på et tidspunkt - ligesom indtastningssiden.

De enheder som er i programmet pt. er nogle som er indtastet sammen med produkterne, og har været der i lang tid. Så det er ikke noget nyt. Offentliggørelsesfunktionen er ikke noget, som I bruger pt. :-)

Vil du kun have vist dine egne enheder? Det betyder jo, at man selv skal indtaste det hele? Eller vil du gerne have en begrænsning på, hvor mange enheder der bliver vist eller?

Jeg skal lige høre nærmere om, hvad du tænker :-)

Mvh Lone
12 år6. februar 2012 kl. 11:04
Hej Lone.
Hvis man f.eks. vil tilføje agurk til en opskrift, kommer der 12 forskellige vægtmuligheder. f.eks. "dfdf 63g", "lissis privat2 10g." Det er disse valgmuligheder jeg synes er forvirrende. Dem har jeg ikke lagt mærke til før.

De helt standart som "6 cm. 100 g." eller "hel agurk 351g.", synes jeg er meget praktiske hvis man ikke lige har mulighed for at veje, så dem vil jeg gerne beholde :)
12 år6. februar 2012 kl. 11:36
Tak, du havde ret - og det er nu rettet :-)

Mvh Lone
12 år6. februar 2012 kl. 12:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...