Lone - En(dnu) en tanke

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Lone - En(dnu) en tanke
Kunne måske, med de efterhånden mange funktioner, være smart når der engang er ro (ja, hvornår er det :d), at få lavet små tips.. Så enten ude til højre eller måske under madi tal logo kom små daglige / random tips til brugen af madital..

Jeg ved, at jeg på trods af at jeg har været her en del år, slet ikke kender alle mulighederne, og deraf desværre ikke benytter dem..

Så tænker især for nyankomne, at det var et hit, med små tips på siden
(hvis du er rigtig smart, så at der kommer tips med pile og alt muligt lækkert når folk de første par gange kommer ind på siderne som medlem)..

Mine 25 (må nu være 50) øre..
12 år1. februar 2012 kl. 21:22
re: Lone - En(dnu) en tanke
Hej Benni,

Tak for din tanke :-) Mit mål er at vise små "tv-ikoner" ved de enkelte sider/funktioner, der viser, hvad man kan. Det skal fungere som et ekstra layer på den side, som man ville hente hjælp til. Her skal man kunne se en video over brugen af funktionerne.

Tror du, man ville se videoerne? Eller ville man foretrække noget andet? Tips/pile som du selv nævner?

Og det bliver ikke når funktionerne falder lidt til ro, for der er rigtig længe til :-) Så lige nu, håber jeg bare, at jeg ikke generer jer alt for meget :-)

Mvh Lone
12 år1. februar 2012 kl. 21:36
Der menes vel bare små tekstbokse? F.eks. "Du kan se hvor meget du har tabt dig eller taget på hver dag i din målperiode under mine grafer -> vægtbalance"
Videoer vil man nok se på i starten, men herefter tror jeg ikke, man vil skænke dem en tanke.. De bruger et angivet tidsrum, og det tror jeg hurtigt får folk i tidsnød til at vige udenom :)
(Jeg synes dog meget gerne der må komme videoer, for de gør det så dejligt meget nemmere! jeg laver gerne en med lidt guide, hvis det var noget, lone)
12 år14. februar 2012 kl. 09:16
Hej Ablanu,

Jeg vil gerne selv lave videobeskrivelserne - ellers tusind tak for tilbuddet :-)

Mvh Lone
12 år17. februar 2012 kl. 10:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...