forbrænding...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

forbrænding...
Der er garanteret nogen der har oplevet det samme som mig. Jeg er en meget stor pige 176 kg, sådan rundt regnet, og med den vægt får jeg at vide at jeg skal indtage omkring 2400 kcal som minimum. Nu har jeg fulgt dette råd i en uge og har taget 800 g på. Hvordan kan man flytte den nedre grænse, så det er muligt at kunne nøjes med fx 1800 kcal, uden at få en masse sure smileys?? Jeg er ellers ret vild med måden siden er bygget op på, men vil jo meget gerne kunne opnå de glade smileys ;o)
Det skal siges at jeg har oplevet det før, at jeg skal ret langt ned i kcal for at tabe mig.
12 år1. februar 2012 kl. 17:01
re: forbrænding...
Hej,
ja jeg har også 'brokket' mig lidt her før. Skal se om jeg kan finde posten, men..
1) Du kan sænke din aktivitets profil til fx handikattet, så du får lov til at få færrest mulig kalorier (det kan måske lyde forkert men hør så punkt 2)
2) Jeg fik oplyst at der er en fejl-margin på 600 kcal pr 10 kg (som sagt prøver jeg lige at finde tråd om jeg husker korrekt), og hvis jeg regnede mit ud passede det så bedre.

Tror jeg på det tidspunkt ellers stod til at måtte få 2800 kcal, og det er, hvis du spørger mig, alt alt for meget, hvis der nogensinde skal ske noget.

Det korte svar: Du kan nok ikke undgå de sure smilies, programmet er tilsyneladende ikke gearet til os, med en længere rejse foran os. Jeg ville prøve med 2000 kcal til dig og se, hvordan det så går, det er stadig mange at køre på (mener man plejer at sige at en normal pige trænger 1800 kcal for stilstand?).
12 år1. februar 2012 kl. 19:52
Tillader mig også lige at give et indskud til din dagbog.

Et par råd, du kan tænke over og tage, hvad du føler du kan bruge af :=)

Drop flødebollerne.
Drop sovsen
Erstat så vidt muligt banan med en sundere frugt (æble, pære osv), lige banan er ikke så godt pga. højt kulhydrat indhold.
Erstat så vidt muligt majs med andre grøntsager, majs i dåse kan både ligge i lage med sukker og ikke mindst indeholder majs en masse stivelse, ligesom kartofler, der er et hit at undgå i forbindelse med vægttab.
Erstat nogen af dine jordbær med grøntsager, der er langt færre kalorier og flere fibre at leve på.
12 år1. februar 2012 kl. 19:59
Tænkte nok, at jeg ikke var den eneste, der havde prøvet det ;o)
Og 1000 tak for svaret ;o)
12 år2. februar 2012 kl. 08:58
GG er godt klar over det med flødeboller og sovs, men skulle jo op på de 2400 kcal, og jeg er slet ikke vant til at skulle indtage så meget ;o)
Prøver at gå lidt tilbage til min normale måde at spise på, og så regulere den ind til omkring 1900-2000 kcal, mon ikke der så kommer noget positivt ud af det ;o)
Og igen mange tak for svaret.
12 år2. februar 2012 kl. 08:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...