#1 af anette60 (slettet)
Valg af måltid
Du læser en tråd i debat > madital.dkanette60 (slettet)
Er det muligt at få flyttet valg af måltid fra højre side til venstre ovenover indskrivnings kassen, det vil hjælpe mig så jeg ikke skal rette mine måltider. :o) Anette60
12 år30. januar 2012 kl. 13:20
Lone
administrator
administrator
re: Valg af måltid
Hej Anette60,
Jeg kan ikke flytte rundt på tingene ud fra et enkelt ønske om dette. Herefter vil der være andre, der ønsker den tilbage igen :-)
Ved du at du kan rette flere måltider på én gang, når du allerede har indtastet? Prøv at markere flere indtastede varer og ret måltidet under indtastede varer.
Mvh Lone
Jeg kan ikke flytte rundt på tingene ud fra et enkelt ønske om dette. Herefter vil der være andre, der ønsker den tilbage igen :-)
Ved du at du kan rette flere måltider på én gang, når du allerede har indtastet? Prøv at markere flere indtastede varer og ret måltidet under indtastede varer.
Mvh Lone
12 år31. januar 2012 kl. 21:40
anette60 (slettet)
Hej Lone
Jeg forstår godt der ikke kan flyttes noget på grund af et ønske det er ok.
Men jeg kan ikke finde ud af at markere flere på en gang, jeg er desværre ikke en ørn til en pc.
Vil du prøve at skære det ud i pap for mig. :o) anette60
Jeg forstår godt der ikke kan flyttes noget på grund af et ønske det er ok.
Men jeg kan ikke finde ud af at markere flere på en gang, jeg er desværre ikke en ørn til en pc.
Vil du prøve at skære det ud i pap for mig. :o) anette60
12 år2. februar 2012 kl. 13:52
Sarababen (slettet)
Anette: Du skal holde "Ctrl" knappen nede mens du trykker med musen. :-) Så kan du vælge flere..
12 år2. februar 2012 kl. 16:58
anette60 (slettet)
Tak for hjælpen, nu har jeg også lært det. :o))
12 år2. februar 2012 kl. 19:43