#2 af Lone (administrator)
Mine grafer - måltid
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Mine grafer - måltid
Hej Girl next door,
Det samlede antal for dagen er ikke taget med i den nye version, da jeg ikke kunne få lov til at skrive "selvvalgt" tekst ind, når man holder musen over.
Det kan dog tilføjes ved dagbogskommentarerne. Du skulle gerne stadig få disse frem ved at klikke på grafens dage - den er dog ikke helt så god til at registrere klikket, så det kan godt ske, at du skal forsøge nogle gange. Kan du få dagbogskommentarerne frem?
Mvh Lone
Det samlede antal for dagen er ikke taget med i den nye version, da jeg ikke kunne få lov til at skrive "selvvalgt" tekst ind, når man holder musen over.
Det kan dog tilføjes ved dagbogskommentarerne. Du skulle gerne stadig få disse frem ved at klikke på grafens dage - den er dog ikke helt så god til at registrere klikket, så det kan godt ske, at du skal forsøge nogle gange. Kan du få dagbogskommentarerne frem?
Mvh Lone
12 år26. januar 2012 kl. 15:10
Girl next door
Nej, det lykkes heller ikke at få det frem, selvom jeg skriver det i dagbogen :-(
12 år27. januar 2012 kl. 00:48
Lone
administrator
administrator
Ved "grafens dage" mener jeg i øvrigt punkter / søjler. Øv, så ved jeg ikke helt, hvad jeg gør her. Jeg er nok mest tilbøjelig til at finde et bedre grafværktøj, for det er ok, det her fra Google, men det har også sine begrænsninger. Det er ikke noget jeg vil se nærmere på lige nu desværre.
Mvh Lone
Mvh Lone
12 år27. januar 2012 kl. 01:56
Girl next door
Okay :-)
Men nu ved du, at det ikke nødvendigvis fungerer helt optimalt hos alle. Så kan du jo altid se senere om det skal ændres :-)
Men nu ved du, at det ikke nødvendigvis fungerer helt optimalt hos alle. Så kan du jo altid se senere om det skal ændres :-)
12 år27. januar 2012 kl. 09:58
Lone
administrator
administrator
Ja tak :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
12 år28. januar 2012 kl. 20:50
I den gamle version var det sådan, at når jeg gik ind og kiggede på vægtgraferne, så kunne jeg klikke på måltid og se hvor mange kalorier jeg havde spist under hvert måltid.
Jeg er klar over at de to funktioner nu er adskilt, men jeg kan ikke længere se under mine grafer og måltid, hvor mange kalorier jeg har spist samlet for hele dagen ligesom jeg kunne før. Det savner jeg lidt. Kan det laves sådan igen?
Det var også rart at kunne se lidt af det der stod i dagbogen, når jeg kørte markøren henover vægtpunkterne - bare hvis der er en lille note til hvorfor jeg har taget ekstra på/tabt mig eller andre ting.
Bare lige lidt småting :-)