Alt det nye

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Alt det nye
Det er et stykke tid siden, jeg har været herinde, og det er bare blevet SÅ fint :-) Det er blevet meget lettere at taste mad ind, super! Jeg roder lidt rundt i de nye kategorier, men kan godt se logikken, når jeg lige husker at slå hovedet til og glemme automatikken (som underligt nok sidder fint fast, selv om det er et stykke tid siden, at jeg har brugt siden?)

Men jeg synes altså, at det ser rodet ud, når "udgåede" punkter stadig står og roder i tabellen over smilies. Ryger de ud på et tidspunkt?

Og så er der en ting, jeg bøvler med, som jeg også bøvlede med i den gamle udgave. (Dog er det ikke så slemt i den nye, fordi indtastninger bliver gemt med det samme - tak for det!). Hvis jeg har skrevet tekst i søgefeltet og gerne vil slette den - og jeg ikke liiiige har tjekket, at curseren står det rigtige sted, nemlig i tekstfeltet og trykker på sletteknappen - så ryger jeg en side eller flere tilbage. Altså den fungerer som "tilbage"- knap. Det synes jeg er træls. Er jeg den eneste, der har det sådan?

mvh. tina
12 år24. januar 2012 kl. 23:53
re: Alt det nye
Hej taina,

Udgåede punkter bliver fjernet. I begyndelsen slettede jeg blot punkterne, men der var en del, der spurgte efter dem, så jeg valgte denne løsning.

Jeg skal se, hvad jeg kan gøre ved tilbage-knappen.

Og så bliver indtastningen endnu lettere i fremtiden. Jeg har senest arbejdet på at få håndteringen af enheder op at køre ordentligt. Der er en del ting omkring dette, da det ikke har været ret udbygget tidligere, men jeg mangler ikke så meget endnu. Måske får jeg det færdigt i morgen - ellers i starten af næste uge?

Men du kan godt glæde dig til, at I fremover kommer til at kunne:
- dele enheder med alle de andre brugere
- gemme "favoritenheder" (dvs. når man så vælger "Letmælk" bliver der automatisk fyldt fx "dl" og "3" i felterne. Hvis altså det er hvad man har gemt :-))
- benytte flere indtastningsmåder - fx 1/3, 40% eller 2½ (måske vil især brøkerne være gode til opskrifter i stedet for at man skal regne 1/3 af den fulde opskrift om til gram. Snart gør programmet arbejdet :-))

Mvh Lone
12 år25. januar 2012 kl. 00:50
Hej Lone

Ih, jeg vil se frem til det nye så - især det med favoritterne, det er altså noget smart. Tit spiser vi jo netop det samme i samme mængde :-)

Jeg synes, det er en kanon side, jeg er SÅ glad for, at du gider :-)

mvh. tina
12 år25. januar 2012 kl. 14:14
Tak for dine ord :-)
12 år26. januar 2012 kl. 10:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...