Søgning - del 2 færdig

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Søgning - del 2 færdig
Så blev søgning, del 2, også færdig

Du kan dermed nu prioritere din søgning - dvs. tilfælge/fravælge, hvad du gerne vil have vist øverst.

Mvh Lone
12 år20. januar 2012 kl. 21:28
re: Søgning - del 2 færdig
Smart Lone :-) Hvis man nu gerne vil have at søgningen "bare" er som den var i "gamle" dage hvad skal man så sætte hak i? Jeg ken ikke lige gennemskue det
12 år22. januar 2012 kl. 08:59
Ja jeg savner også lidt den gamle indtastningsside til det daglige madindtag - lidt øv at skulle klikke på den gamle indtastning øverst på siden hver gang, kan man klikke for at komme direkte til den gamle side ?
12 år22. januar 2012 kl. 09:17
Så skal I jo netop intet gøre, der sker jo kun en ændring, hvis I vælger at udvide menuen og sætte nogen hak, der er jo ingen grund til så at bruge den gamle..
12 år22. januar 2012 kl. 09:25
Virkelig smart.
Dog syntes jeg, at det ville være rart, hvis man kun skulle sætte flueben én gang og ikke hver gang man kommer her ind.
12 år22. januar 2012 kl. 09:33
Den nye indtastningside er super god ,man kan stort set finde alt man skal bruge, tak for det store arbejde du har gjordt for os Lone.
anette60.
12 år22. januar 2012 kl. 09:38
Benni jeg forstår ikke det du skriver med at så skal vi ikke gøre noget hvis vi gerne vil beholde den gamle søge metode?

Det passer jo ikke, mener du den gamle søge SIDE ?
12 år23. januar 2012 kl. 09:50
næ mener det jeg skrev. der sker jo kun en ændring i funktionaliteten, hvis du vælger at benytte de nye checkboxes, ellers er alt jo som det plejer.. blot at undlade at benytte de nye smarte muligheder.
12 år23. januar 2012 kl. 10:16
Vira > før jeg lavede indstillingerne, kom dine favoritter/tidligere spiste produkter øverst. Så hvis du vælger denne indstilling, er det som før :-)

Du har så blot flere muligheder nu.

Jeg får det lavet, så programmet husker seneste indstillinger.

Mvh Lone
12 år23. januar 2012 kl. 11:52
Søgningindstillinger huskes nu til næste gang, du logger ind.

Mvh Lone
12 år23. januar 2012 kl. 12:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...