#1 af dittejansen (slettet)
Vægtkurve
Du læser en tråd i debat > madital.dkdittejansen (slettet)
Jeg har et mål, der rækker frem til 1.4.2012. Målet er aktivt, men min kurve (den gamle) går kun til 1.3 og den nye kun til dags dato. Hvordan får jeg kurverne frem, så jeg kan se "hele vejen" til 1.4.2012 ??
12 år20. januar 2012 kl. 17:25
Lone
administrator
administrator
re: Vægtkurve
Hej dittejansen,
Der er en indstilling, som hedder "min målperiode". Her skulle hele dit mål gerne blive vist på grafen.
Du finder indstillingen ved at klikke på dato-/periodeindstillingen lige over grafen.
Mvh Lone
Der er en indstilling, som hedder "min målperiode". Her skulle hele dit mål gerne blive vist på grafen.
Du finder indstillingen ved at klikke på dato-/periodeindstillingen lige over grafen.
Mvh Lone
12 år20. januar 2012 kl. 21:26
dittejansen (slettet)
Tak for et hurtigt svar.
Det virker på den nye graf, men ikke på den gamle (som jeg ellers bedst kan lide)
Det virker på den nye graf, men ikke på den gamle (som jeg ellers bedst kan lide)
12 år21. januar 2012 kl. 08:43
Lone
administrator
administrator
Tak - målperioden skulle gerne kunne ses på den gamle nu :-)
12 år23. januar 2012 kl. 13:01
dittejansen (slettet)
Det kan den nemlig ;-)
Tak for det.
Tak for det.
12 år23. januar 2012 kl. 14:12
Ulla Mikkelsen
Under grafen, hvor man kan klikke på VIS TABEL, kan man nu kun se tilbage fra 28.12.2011 :O( - hvor finder jeg alle mine gamle indtastninger omkring Fedt % - vand % - og muskel % ????
12 år25. januar 2012 kl. 08:32
Ulla Mikkelsen
Er der slet ingen, som kan hjælpe ???
12 år26. januar 2012 kl. 08:54
bikealot (slettet)
Ændrer det sig ikke hvis du klikker på den store "bjælke" (oven over grafen) hvor du bl.a. kan vælge "i dag", "målperiode" "seneste måned" m.m. ??
- og du så vel at mærke vælger en længere periode...
- og du så vel at mærke vælger en længere periode...
12 år26. januar 2012 kl. 09:53
Lone
administrator
administrator
Turbomoster > det skulle gerne som Bikealot skriver ændre sig med datoindstillingen for grafen.
De datoer der slet ikke indeholder nogle af de indtastede data (altså ingen vægt, brystmål, osv) vises ikke i tabellen. Dette for at mindske tabellens størrelse og kun vise det relevante. Derfor kan den tidligste dato i tabellen afvige fra datoindstillingen - men blot fordi der ikke er nogen data for de "afskårne" dage.
Hvis du er uenig i ovenstående, må du gerne give mig eksempler på nogle datoer, som indeholder data og som ikke bliver medtaget i tabellen.
Mvh Lone
De datoer der slet ikke indeholder nogle af de indtastede data (altså ingen vægt, brystmål, osv) vises ikke i tabellen. Dette for at mindske tabellens størrelse og kun vise det relevante. Derfor kan den tidligste dato i tabellen afvige fra datoindstillingen - men blot fordi der ikke er nogen data for de "afskårne" dage.
Hvis du er uenig i ovenstående, må du gerne give mig eksempler på nogle datoer, som indeholder data og som ikke bliver medtaget i tabellen.
Mvh Lone
12 år26. januar 2012 kl. 11:02
Ulla Mikkelsen
Jeg manglede linien forandring, ( - 18 kg - fedt % - 7,6 -- Vand + 5,4 -- muskel + 1,4 ) der stod nemlig ingenting før - Men nu fandt jeg det igen ved, at klikke på fedt % øverst på siden og så de sidste 4 mdr. Så nu virker det hvis fint igen - Tusind tak for hjælpen til jer begge :O))
12 år26. januar 2012 kl. 19:02