Fejl - Hop direkte til hvor jeg kom til sidst

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fejl - Hop direkte til hvor jeg kom til sidst
Når jeg trykker på den, kommer jeg altid til sidste side. Jeg har en fornemmelse af, at selvom jeg endnu ikke har læst næstsidste side, hopper den direkte op i toppen af sidste side, så øverste indlæg på sidste side bliver det jeg 'kom til sidst'.
Desuden mener jeg (har ikke haft mulighed for at tjekke det de sidste par dage), at når der kun er en side, opdaterer den, når jeg trykker på knappen, hvorved der hvor jeg 'kom til' sidst er sidste indlæg..

Det er meget forvirrende, hvis nogen kan forklare det bedre, brokker jeg mig ikke ;)

Kan der gøres noget ved det ? :)
12 år19. januar 2012 kl. 13:48
re: Fejl - Hop direkte til hvor jeg kom til sidst
hej Lone

jeg har lagt mærke til at hvis jeg som i dag taster 244gram boller ind . skriver den første gang 460gram. og jeg så straks at det ikke kunne passe jeg havde spist for 1900 kcal.
jeg slettede og tastede det ind på ny og så stemte det .
men der er fejl hver gang første gang ??
12 år19. januar 2012 kl. 15:18
Flittiglise > jeg kan ikke genskabe problemet, når jeg taster 244g ind, står der 244g.

Jeg bliver derfor nødt til at have uddybende oplysninger:
- opstår problemet kun ved den omtalte opskrift, eller har du set det samme ved andre opskrifter?
- benytter du den gamle eller den nye indtastningsside?
- muligvis har jeg også brug for at kende din browser, ved du hvilken du benytter? (internet explorer, firefox, chrome, safari, opera?)

Mvh Lone
12 år19. januar 2012 kl. 16:01
Ablanu > Jeg ved ikke helt om jeg får set på dette inden jeg kommer til at kigge på det nye forum, som jeg har i sinde at skifte til. Jeg tænker, at det måske bare er bedre at bruge tiden på at lave det nye i stedet for det gamle :)

Mvh Lone
12 år19. januar 2012 kl. 16:05
hej lone

det er hver dag når jeg skal starte indtastningen af min bolle opskrift fra d 25/9 . at jeg bagefter skal ind og rette.
og nej jeg har kun opdaget det ved denne ene opskrift.

jeg bruger internet explorer

jeg bruger den nye side.
12 år19. januar 2012 kl. 16:44
Det er da helt i orden, giver mening, lone ;)
12 år19. januar 2012 kl. 17:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...