Debat indlæg

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Debat indlæg
Hej,

Jeg undre mig over at man ikke kan få lov til at ændre i sine egne indlæg og evt. også slette dem. Det ville være fedt, når man sekundet efter man har trykket på "Gem Indlæg" finder ud af, at det man har skrevet er noget vrøvl :D
12 år17. januar 2012 kl. 15:04
re: Debat indlæg
Det kan jeg godt forstå, at du spørger om, da det er generelt for debatter på nettet, at man har denne mulighed.

Der er i øjeblikket nogle større ting, der ligger i venteposition til at blive forbedret:
- indtastningssiden (søgning, enheder m.m.)
- de 8 kostråd skal uddybes
- et nyt forum (her vil jeg benytte et almen kendt, i stedet for det jeg selv har brygget sammen)

Så jeg har blot endnu ikke nået at kigge på det, da der er andre ting, der pt. trænger mere til en kærlig hånd :-)

Mvh Lone
12 år17. januar 2012 kl. 15:16
Det er sq fair, at andre ting skal fixes først. Og jeg må tage hatten af for dig, hvis du sidder og programmere det hele selv :D

Og lige en stor tak for at du har lavet denne side, som jeg synes er super. Og ikke mindst gratis, håber du på et tidspunkt kan få nogle annoncer på siden og på den måde tjene penge på det :D
12 år17. januar 2012 kl. 19:34
Caines --------->>
12 år17. januar 2012 kl. 19:52
Af med hatten, jeg programmerer det hele selv ;-)

Jeg har som du kan se allerede annoncer på siden, og pt. holder de mine egne få annoncer på Google samt betalingen for serveren hjemme.

Det betaler desværre ikke den tid jeg bruger på siden. Det er efterhånden blevet til ret mange timer, som jeg bliver nødt til at tænke på fremover.

Mvh Lone
12 år17. januar 2012 kl. 22:49
Ja, jeg tager gerne hatten af. Bare jeg slipper for at æde den. Super godt gået...Det må sq have taget et par dage eller 100 at lave denne slags helt selv :D

@Benni >>> Tror desværre ikke man kan leve af Google reklamer, med mindre man har rigtig mange besøg og de også gider klikke på linkene :D - Jeg var mere ovre i nogen der rent faktisk ville betale til Lone personligt, for at få en reklame på siden :D
12 år19. januar 2012 kl. 19:05
Udtalte jeg mig slet ikke om, pegede blot pil på de reklamer du mente der manglede :p
12 år19. januar 2012 kl. 19:14
Caines > jeg søger efter annoncører :-)
Og ja, siden har taget et par dage indtil nu ;-D
12 år20. januar 2012 kl. 12:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...