#2 af Benni (slettet)
plustegn i dagbog
Du læser en tråd i debat > madital.dkBenni (slettet)
re: plustegn i dagbog
Kan ikke lige udtale mig om det lige er problemet her, men generelt på websider, så fjerner man af hensyn til sikkerhed som regel bl.a. plustegn. da man ellers kan få lidt problemer med folk, der pludselig piller i databasen.. Så det kunne være et bud at det bliver filtreret bort.
12 år15. januar 2012 kl. 17:52
momi (slettet)
Det er en mulighed at det bliver filtreret bort...men har jo set andre der godt kan få plustegnet med i sine dagbøger...burde det ikke være lige for alle hvis det er siden der filtrerer det bort??
12 år15. januar 2012 kl. 18:48
Benni (slettet)
Jo :=)
Så det er nok nærmere en browser / styresystem ting, bruger du fx mac ?
Så det er nok nærmere en browser / styresystem ting, bruger du fx mac ?
12 år15. januar 2012 kl. 18:59
momi (slettet)
Nej...har en almindelig pc....så ved ikke helt hvad fejlen skyldes...
12 år15. januar 2012 kl. 19:08
Lone
administrator
administrator
Jeg kan se, at det afhænger af, om du skriver fra den gamle eller den nye indtastningsside.
Det bliver dog den nye indtastningsside, dvs. uden plustegn, i fremtiden.
Mvh Lone
Det bliver dog den nye indtastningsside, dvs. uden plustegn, i fremtiden.
Mvh Lone
12 år16. januar 2012 kl. 13:41
momi (slettet)
Hej Lone! Tak for svar!
Jeg skriver fra den nye indtastningsside vil jeg tro..da jeg kun været her på siden i nogle dage. Så må jeg bare fortsætte med at skriver hele ordet plus...hvis vægten nu mod al formodning skulle vælge at gå den vej. Håber jo kun at få brug for minustegnet ;o)
Jeg skriver fra den nye indtastningsside vil jeg tro..da jeg kun været her på siden i nogle dage. Så må jeg bare fortsætte med at skriver hele ordet plus...hvis vægten nu mod al formodning skulle vælge at gå den vej. Håber jo kun at få brug for minustegnet ;o)
12 år16. januar 2012 kl. 17:45
Lone
administrator
administrator
Jeg lover at gøre, hvad jeg kan fra min side af skærmen :-)
12 år16. januar 2012 kl. 18:47
momi (slettet)
Tak Lone!
Og tak for en super god side....er vildt imponeret over hvad den kan. Lige pludselig er det jo sjovt at tælle kalorier...og sjovt at prøve hver dag at få et kalorie underskud. Det bedste synes jeg er at man kan lægge sine egne opskrifter ind og få beregnet kalorie indhold. Og så kan man også forandre dem hvis de nu skulle være for "fede" eller mangle et eller andet. En anden ting jeg blevet bevidst om på de få dage jeg været her inde er at jeg tit spiser for lidt protein...det kan jeg så prøve at forandre nu. Så super stort tak herfra!!
Og tak for en super god side....er vildt imponeret over hvad den kan. Lige pludselig er det jo sjovt at tælle kalorier...og sjovt at prøve hver dag at få et kalorie underskud. Det bedste synes jeg er at man kan lægge sine egne opskrifter ind og få beregnet kalorie indhold. Og så kan man også forandre dem hvis de nu skulle være for "fede" eller mangle et eller andet. En anden ting jeg blevet bevidst om på de få dage jeg været her inde er at jeg tit spiser for lidt protein...det kan jeg så prøve at forandre nu. Så super stort tak herfra!!
12 år16. januar 2012 kl. 21:09
Lone
administrator
administrator
Hej momi,
Jeg er rigtig glad for at høre, at du synes om siden :-)
Mvh Lone
Jeg er rigtig glad for at høre, at du synes om siden :-)
Mvh Lone
12 år17. januar 2012 kl. 10:37
Måske meningen at man ikke skal tage på eller spise for mange kcal. For det er det jeg vil have registreret i min dagbog.