Mine vare og opskrifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Mine vare og opskrifter
Hej Lone
Jeg savner knapperne 1 2 3 4 til mine vare og opskrifter
på den nye indtastnings side, kommer det senere eller forsvinder de, de er hurtigere at bruge end skrive ordet.
:o) Anette60
12 år13. januar 2012 kl. 21:50
re: Mine vare og opskrifter
Ej hvor smart, dem havde jeg slet ikke bemærket :=)
Ja dem kunne jeg godt bruge til opskrifterne, fraholder mig lidt at bruge dem idag for synes det er lidt for besværligt at finde dem..
12 år13. januar 2012 kl. 21:53
Det har jeg også tænkt på hvor de er blevte af

en anden ting er at det virker som om at rækkefølgen af varer er en anden end på den gamle side, kan det passe? Syntes jeg får nogle mærkelige ting op
fx. har jeg lige skulle indtaste et æg og skriver derfor æg i menu linjen og det første forslag er så kyllingepølse, det er da ikke særlig logisk?
12 år15. januar 2012 kl. 13:19
Taster æg næsten hver morgen, og den kommer nu først :=)
Men ja der er lidt spøjse tilfælde særligt på mobilsiden :=)
12 år15. januar 2012 kl. 13:37
Tror da det må være noget med at programmet først viser de vare man bruger mest? Det er bare ikke særlig hensigtsmæssigt syntes jeg. Jeg har i hvert fald lavet en del fejl indtastninger på den konto
12 år15. januar 2012 kl. 13:50
Hej Vira,

I søgningen kommer varer som du senest har brugt først.

Jeg er klar over, at søgningen stadig ikke er optimal, men den er dog bedre end tidligere. Så der bliver lige taget et skridt af gangen, og så hører jeg hvilke reaktioner jeg får på dette til kommende forbedringer.

Jeg kan i al fald høre, at problemet med ikke at kunne finde tingene er faldet fra tidligere, og det er en rigtig god ting. Men det kan stadig forbedres, og jeg vil gerne tage søgefunktionen op til en fælles diskussion, så jeg hører, hvad præcist I har behov for :-)

Mvh Lone
12 år16. januar 2012 kl. 14:00
Hej Lone

Jeg syntes virkelig ikke det er smart at de senest brugte varer kommer op først. Jeg er vant til at vide hvad "nummer" vare jeg skal bruge og derfor får jeg lavet en del fejl. Det er nok en tilvænningssag, men jeg er helt klart fortaler for den gamle version, også for at få mulighed for at få knapperne 1,2,3,4 tilbage :-)
12 år16. januar 2012 kl. 14:50
Jeg ved ikke helt hvad for nogle 1 2 3 4-knapper der snakkes om, men jeg synes det er skønt, at de senest brugte er øverst - gør det meget hurtigere (når man vender sig til det) :)

"Salat, Iceberg, rå" nægter dog at komme øverst, når jeg skriver salat, får hele tiden pastasalat op..
12 år16. januar 2012 kl. 14:55
hej Lone

jeg savner også knappen 2 der var egne varer og knappen 3 der var egne opskrifter så man kunne kalde det hele af ens egen indtastninger ind, frem ;-D
12 år16. januar 2012 kl. 16:27
Enig med Ablanu, i at det er godt at senest brugte vare kommer først ved søgning, - og det virker da i de fleste tilfælde :-)
Jeg har også problemer med at "styre" iceberg-salaten :-D
Har f.eks også en opskrift kaldet "suppe", - men når jeg søger på "suppe" kommer den langt nede ad listen, og der er ingen logik i hvordan de øvrige varer med 'suppe' i navnet bliver listet. Havde det så endda været i alfabetisk orden, kunne jeg forstå det...
12 år16. januar 2012 kl. 17:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...