#1 af kaso (slettet)
Vedr. ipone
Du læser en tråd i debat > madital.dkkaso (slettet)
hej har forsøgt de sidste dage at bruge programmet via min ipone 4 men får altid fejl når jeg lige er logget ind. Der står Der opstod en fejl, da programmet skulle hente dine resultater. Bruger mobiladgangs siden. Er fast bruger af din computer version og vil rigtig gerne også være mobil. Tak for en skøn hjemmesidde :-) Godt arbejde
12 år11. januar 2012 kl. 18:17
Lone
administrator
administrator
re: Vedr. iphone
Tak for tilbagemeldingen, jeg vil se på problemet.
Mvh Lone
Mvh Lone
12 år11. januar 2012 kl. 19:23
Lone
administrator
administrator
Hej kaso,
Får du stadig fejlmeldingen på mobiludgaven?
Mvh Lone
Får du stadig fejlmeldingen på mobiludgaven?
Mvh Lone
12 år13. januar 2012 kl. 14:24
kaso (slettet)
ja desværre er der ingen ændring. Håber vi kan finde ud af det på et eller andet tidspunkt. God weekend
12 år13. januar 2012 kl. 17:32
Benni (slettet)
Et bud kunne være at cookies ikke er er tilladt .oO ?
12 år13. januar 2012 kl. 17:46
kaso (slettet)
Er det noget jeg selv kan ændre.? Ved at iphone f.eks ikke er så vild med pdf filer. Så der kan sagtes væres sådanne problemer med iphone som du nævner.
12 år13. januar 2012 kl. 18:15
Lone
administrator
administrator
Det kan vi :-) Jeg må se om jeg kan låne en iPhone og teste lidt. Håber at jeg får fejlen der så.
Du har nok prøvet at opdatere siden og logge ind igen for nylig? Altså reloade siden og indtaste login igen. Bare lige for at være sikker på, at det ikke er det :-)
Mvh Lone
Du har nok prøvet at opdatere siden og logge ind igen for nylig? Altså reloade siden og indtaste login igen. Bare lige for at være sikker på, at det ikke er det :-)
Mvh Lone
12 år13. januar 2012 kl. 22:52
Lone
administrator
administrator
Har nu lånt en iPhone 4, hvor jeg ikke selv får nogen fejlmelding. Jeg kan dog se, at alle ikonerne pånær menuikonerne mangler. Det er i al fald noget, jeg skal have ordnet. Så har jeg brug for hjælp til den anden fejl.
Mvh Lone
Mvh Lone
12 år14. januar 2012 kl. 00:10