Indtastning af "gammel vægt"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastning af "gammel vægt"
Hej Lone

Tak for en super side, der har hjulpet mig utrolig meget med mit vægttab:)

Har før brugt funktionen hvor man går tilbage til en anden dato for at indtaste vægten, synes dog ikke jeg kan finde den funktion længere. Har glemt at indtaste min vægt herinde for weekenden og kan ikke finde ud af hvordan jeg går tilbage til f.eks. lørdag for at indtaste vægten.

Håber du kan hjælpe:)

Mvh. Heidi

Håber
12 år11. januar 2012 kl. 11:52
re: Indtastning af "gammel vægt"
På kalender/ "min dag" ikonet klikker du bare og vælger dagen der skal tastes for, så kan du nederst på siden taste mål, herunder vægt.
12 år11. januar 2012 kl. 17:20
Det tyder ikke på, at jeg har placeret disse felter ret godt. Flere skriver, at de ikke kan finde det.

Ville det være en idé med undermenu "kropsdata" til vægt, talje, hofte, fedt% osv?
12 år11. januar 2012 kl. 17:54
Min hensigt med placeringen var egentlig, at den skulle være lidt skjult for at man ikke skulle have fokus på hver eneste dag at indtaste vægten. Men den skal jo heller ikke være så skjult, at man ikke kan finde den :-)
12 år11. januar 2012 kl. 17:56
Nej, selvfølgelig skal man ikke blive alt for fokuseret på vægten:) Synes dog det er med dejligt at kunne påføre vægten senere, hvis man ikke har haft computer adgang og derved kunne se tilbage over et mere nuanceret billede af ens vægt.

Har nu prøvet at ændre det under Min dag knappen, dette kan jeg fog desværre ikke få til at fungere.

Ja det ville sikkert være en god ide med en undermenu med de forskellige kropsdata. Synes det var dejligt som det var før, hvor man kunne se hvilken dato man var på ved sit navn i højre side og havde mulighed for at bladre frem og tilbage:)
12 år12. januar 2012 kl. 14:48
Virkede det ikke på "min dag", når du indtaster din vægt i feltet nederst på siden (efter du har klikket på linket)?

Fik du i så fald en fejlmeddelelse, eller hvad skete der helt præcist?
12 år12. januar 2012 kl. 14:56
Det kan godt være det bare er mig der er lidt dum, men når jeg har tastet vægten ind under min dag - så er der ingen knap hvor jeg kan bekræfte vægten?
12 år12. januar 2012 kl. 15:15
Hej Heidi,

Nej, der er ingen knap. Programmet gemmer din indtastning når du forlader feltet / klikker et andet sted på siden.

Mvh Lone
12 år12. januar 2012 kl. 23:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...