#2 af Lone (administrator)
Hvor er min vægt???
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Hvor er min vægt???
Hej Elin,
Jeg har fjernet vægten, så den ikke vises automatisk. Mange benytter programmet fra arbejde/studie/andre offentlige rum, hvor de var rigtig kede af, at vægten skulle stå på denne vis.
Men du kan selv gå ind og gen-aktivere, at den skal fremstå på alle sider. Det gør du under "profilikonet" > "ret profil", og så har jeg lavet en indstilling, der hedder "Vis min vægt på alle sider", hvor du kan vælge den størrelse, der passer dig :-)
Mvh Lone
Jeg har fjernet vægten, så den ikke vises automatisk. Mange benytter programmet fra arbejde/studie/andre offentlige rum, hvor de var rigtig kede af, at vægten skulle stå på denne vis.
Men du kan selv gå ind og gen-aktivere, at den skal fremstå på alle sider. Det gør du under "profilikonet" > "ret profil", og så har jeg lavet en indstilling, der hedder "Vis min vægt på alle sider", hvor du kan vælge den størrelse, der passer dig :-)
Mvh Lone
12 år11. januar 2012 kl. 09:03
Benni (slettet)
Du kan også bare holde musen over menuen ude til højre under dit navn :=)
12 år11. januar 2012 kl. 11:40
Benni (slettet)
Hvor menuen jeg mente grafen
12 år11. januar 2012 kl. 11:40
Alinea66
Novra - det er smaddersmart. Meget bedre.
Jeg tænkte nok at vægten var fjernet af diskretionshensyn ;-) - det er jo ikke alle der som jeg sidder med skærmen skjult for kollegaerne.
Jeg tænkte nok at vægten var fjernet af diskretionshensyn ;-) - det er jo ikke alle der som jeg sidder med skærmen skjult for kollegaerne.
12 år11. januar 2012 kl. 12:57
ER det for at være mere positiv ;-) at der nu kun står hvor mange kg der mangler til målet - og ikke ens vægt på startsiden samt øverst th?
Ellers udelukkende ros - det er bare så godt.
Hilsen elin