farverne

Du læser en tråd i debat > madital.dk

farverne
kunne man evt få en mere tydelig farve på de der tids og kilo linier der er i øverste højre hjørne på skærmen... den er meget utydelig med rød på orange..

:)
12 år10. januar 2012 kl. 22:38
re: farverne
Hej, det skyldes, at det er de hvide streger, du skal lægge mærke til.

De hvide streger viser, hvor meget du har igen - i vægt og tid, og disse sat over for hinanden.

Er den øverste hvide mindst - så er du foran i dit vægttab.

Er den nederste hvide mindst - så er du bagud i forhold til tiden i dit vægttab.

Giver det mening?

Mvh Lone
12 år10. januar 2012 kl. 23:42
Jeg kunne i princippet lige så godt have lavet "resten af stregen" magen til baggrundsfarven.

Men ved at man lige kan ane, at der er noget, synes jeg, at det virker som om, at stregen er løbet dette stykke.
12 år10. januar 2012 kl. 23:45
men for mig ville det hjælpe motivationen hvis det var mere tydeligt hvad jeg har opnået... ikke at det andet er forkert men i alt andet her kan man følge sin udvikling tydeligt så tydeligheden i de to bjælker kunne når nu de findes på alle 'ens sder virke som en motivationshøjdere
12 år11. januar 2012 kl. 01:09
Den tilbagelagte udvikling kan allerede ses på de enkelte grafer. Dette var mere tænkt som en fremadrettet visning. Jeg har desværre ikke i sinde at ændre denne på baggrund af en enkelt kommentar. Simpelthen fordi jeg finder større værdi i den nuværende.

Hvis den skal ændres til det modsatte synes jeg at vi skal tage det op til overvejelse med en del flere herinde - så andre er velkomne til at give sin mening med her :-)
12 år11. januar 2012 kl. 17:36
Jeg synes det er rigtig fint, - og en god måde hurtigt at se hvordan man står i forhold til sit mål.
12 år11. januar 2012 kl. 22:36
Jeg syns også den er ok, bruger graferne når jeg vil se det tydeligt og evt få dårlig samvittighed... :-)
12 år12. januar 2012 kl. 12:10
okok jeg er nedstemt :)
12 år12. januar 2012 kl. 12:46
Folk er stadig velkomne til at melde ind, det kan også være noget der ændrer sig over tid, således at noget som tidligere har været foreslået senere bliver implementeret pga. at det giver mere mening i forbindelse med fremtidige ændringer.

Jeg ser siden i konstant forandring/udvikling, så blive ved med at komme med jeres forslag. Mange gange vil de ligge i baghovedet til senere.

Mvh Lone
12 år12. januar 2012 kl. 13:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...