Vitaminer/mineraler i "opskrift"
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: Vitaminer/mineraler i "opskrift"
"Mine gemte ting" -> "Ny vare/tilskud" (navnet er lige lavet om ;) )
Ønsker du at indtaste et kosttilskud? Vælg varegruppe "Kosttilskud" og kategori "Diverse vitaminer m.m.".
Ønsker du at indtaste et kosttilskud? Vælg varegruppe "Kosttilskud" og kategori "Diverse vitaminer m.m.".
12 år10. januar 2012 kl. 20:41
bikealot (slettet)
Ablanu: Prøv lige at læse mit spørgsmål igen ;-)
12 år10. januar 2012 kl. 21:00
Ablanu
.. Ahhh!
Så kan du vel lægge det sammen? :)
Så kan du vel lægge det sammen? :)
12 år10. januar 2012 kl. 21:38
Lone
administrator
administrator
Bikalot > du mener, at du hver dag indtager det samme, og derfor vil du gerne have det til at være forudindtastet.
Jeg vil gerne lave det således, at dette kan gøres - også uden at det skal igennem en opskrift, man kan godt gøre det lidt smartere. Så når jeg får tiden til det :-)
Mvh Lone
Jeg vil gerne lave det således, at dette kan gøres - også uden at det skal igennem en opskrift, man kan godt gøre det lidt smartere. Så når jeg får tiden til det :-)
Mvh Lone
12 år10. januar 2012 kl. 22:03
bikealot (slettet)
Er det så ikke lettere bare at fjerne den blokering der gør at kosttilskud ikke kan lægges ind i en opskrift?
(og hvorfor kan det egentlig ikke det?)
(og hvorfor kan det egentlig ikke det?)
12 år11. januar 2012 kl. 01:58
Lone
administrator
administrator
Kosttilskud er anderledes i koden, da den går pr. stk og ikke pr. gram. Så hvis blokeringen fjernes har jeg ikke på stående fod overblik over konsekvenserne for andre beregninger.
12 år11. januar 2012 kl. 17:38
Hvorfor kan man ikke lave en "opskrift" med kosttilskud? I øjeblikket tager jeg f.eks. fiskeolie, magnesium og kalktabletter, - og det ville da være smart om jeg bare skulle taste én ting hver dag i stedet for at skulle hente 3 forsk. varer frem.
Mvh
Susanne