#2 af Lone (administrator)
Hvordan finder man hurtig ind til sin egen dagbog?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Hvordan finder man hurtig ind til sin egen dagbog?
Hej KatiaK,
Et direkte link til din egen dagbog findes under "Min dag".
Mvh Lone
Et direkte link til din egen dagbog findes under "Min dag".
Mvh Lone
12 år10. januar 2012 kl. 17:30
Lone
administrator
administrator
Det tyder på, at linket ikke er logisk placeret - jeg var også meget i tvivl om stedet til dette link.
Du (eller andre) er velkomne til at foreslå et andet sted, som vil være mere logisk.
I princippet kan det jo både placeres under "profilikonet", "min dag" og "mine gemte ting"
Du (eller andre) er velkomne til at foreslå et andet sted, som vil være mere logisk.
I princippet kan det jo både placeres under "profilikonet", "min dag" og "mine gemte ting"
12 år10. januar 2012 kl. 17:31
KatiaK (slettet)
Hej Lone, ja, det er rigtig nok, at jeg finder direkte til min dagbog under "min dag". Men hvordan finder jeg direkte vej tilmin egen dagbog inde i offentlige dagbøger ved jeg ikke..?
Er det rigtig at vi har 2 dagbøger her?
Når jeg skriver i denne under "min dag", kommer det jo ikke i offentlige dagbøger... Når jeg vil skrive i min offentlig dagbog skal jeg ind under forumoversigt, der finder jeg til dagbøger, og så skal jeg på jagt efter mit eget navn, og jeg kan ririkere at skulle gennemse flere sider indtil jeg finder frem til mit eget navn og offentlig dagbog, kan det være rigtig at det er sådan, eller gør jeg noget helt forkert?
Mvh.
Katia
Er det rigtig at vi har 2 dagbøger her?
Når jeg skriver i denne under "min dag", kommer det jo ikke i offentlige dagbøger... Når jeg vil skrive i min offentlig dagbog skal jeg ind under forumoversigt, der finder jeg til dagbøger, og så skal jeg på jagt efter mit eget navn, og jeg kan ririkere at skulle gennemse flere sider indtil jeg finder frem til mit eget navn og offentlig dagbog, kan det være rigtig at det er sådan, eller gør jeg noget helt forkert?
Mvh.
Katia
12 år11. januar 2012 kl. 19:53
Lone
administrator
administrator
Hej Katja,
Du har kun én dagbog.
Din egen finder du under "min dag" > dagbog.
Ønsker du at læse og evt. kommentere en andens dagbog kan du finde de offentlige dagbøger under "forumikon" > dagbøger.
Du skriver i dagbogen igennem "min dag" > "mad" > linket nederst på siden.
Dagbogssektionen er ikke den bedste. Det er noget jeg har lavet for at give brugerne en mulighed for at se hinandens mad - og kommentere hvis man ønsker.
Mvh Lone
Du har kun én dagbog.
Din egen finder du under "min dag" > dagbog.
Ønsker du at læse og evt. kommentere en andens dagbog kan du finde de offentlige dagbøger under "forumikon" > dagbøger.
Du skriver i dagbogen igennem "min dag" > "mad" > linket nederst på siden.
Dagbogssektionen er ikke den bedste. Det er noget jeg har lavet for at give brugerne en mulighed for at se hinandens mad - og kommentere hvis man ønsker.
Mvh Lone
12 år11. januar 2012 kl. 21:08
KatiaK (slettet)
Kun én dagbog? Hmm... Jeg har en dagbog under "min dag", det er rigtig nok, og som jeg ser det så er der også min dagbog i offentlige dagbøger.. Det jeg skriver i min dagbog under "min dag" er ikke til at se i det andet sted hvor er de såkaldte offentlige dagbøger... Og omvendt...
Mvh.
Katia
Mvh.
Katia
12 år15. januar 2012 kl. 11:03
Ablanu
lone, jeg tror der menes den 'dagbog' folk fører inde i forummet..
Du kan kopiere linket og sætte det i din profil, så kan du nemt finde linket igen :)
Ellers kan du bogmærke det i browseren :)
Du kan kopiere linket og sætte det i din profil, så kan du nemt finde linket igen :)
Ellers kan du bogmærke det i browseren :)
12 år15. januar 2012 kl. 11:34
KatiaK (slettet)
Tak, det var dét jeg mente ; )
Så nu må jeg se om jeg kan finde ud af din vejledning Ablanu ; )
Mvh.
Katia
Så nu må jeg se om jeg kan finde ud af din vejledning Ablanu ; )
Mvh.
Katia
12 år15. januar 2012 kl. 14:04
Lone
administrator
administrator
Ah, tak for opklaringen Ablanu ;-)
12 år16. januar 2012 kl. 14:01
Er der ikke mulighed for at søge på sin egen dagbog?
Eller ved jeg ikke hvordan det fungerer..?
Mvh.
Katia