#2 af Lone (administrator)
De 8 kostråd...
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: De 8 kostråd...
Jeg tror, at du har overset muligheden?
Tidsindstillingen ser lidt anderledes ud nu end tidligere. Det er blevet til en stor knap (den grå hvor der nok står "i dag", hvis du ikke har ændret den).
Jeg foretrækker en stor knap med muligheder når du trykker på den, frem for at man kunne se det hele i en lang stribe før (de sider der stadig har striben af muligheder er jeg ved at ændre til også at have knappen i stedet).
Mvh Lone
Tidsindstillingen ser lidt anderledes ud nu end tidligere. Det er blevet til en stor knap (den grå hvor der nok står "i dag", hvis du ikke har ændret den).
Jeg foretrækker en stor knap med muligheder når du trykker på den, frem for at man kunne se det hele i en lang stribe før (de sider der stadig har striben af muligheder er jeg ved at ændre til også at have knappen i stedet).
Mvh Lone
13 år6. januar 2012 kl. 14:43
Girl next door
re: De 8 kostråd...
Du har ret - jeg havde overset den :-)
Endnu engang tak for hjælpen :-)
Endnu engang tak for hjælpen :-)
13 år6. januar 2012 kl. 19:51
I dag da jeg var inde og kigge på de 8 kostråd, kunne jeg se, at jeg har fået min del af anbefalet motion for i dag.
Men jeg manglede lidt at kunne se, om jeg over en så og så lang periode også har fået den mængde motion jeg bør have i gennemsnit. F.eks i den periode mit mål er sat til.
Du ved lidt ligesom vi kan gøre på oversigts-siden.
Er det muligt at tilføje det til De 8 kostråd eller har du selv tænkt noget i den retning?