Dagbøger og venner

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Dagbøger og venner
Hej Lone.
Jeg har før været medlem hos slankedoktor men er meget glad for at være medlem her.
Jeg tænker om ikke man kan lave sådan at vi kan tilføje venner til en venneliste og man så kan følge dem???
På slankedoktor kan man tilføje dem man taler med og se deres dagbøger uden at skulle et halvt forum igennem og måske 10 sider for at få det hele med og så kunne man kommenterer dagbøgerne.
Ved ikke om det kan lade sig gøre her men det er noget jeg savner.
De brugte det også meget når de lavede nogle udfordringer man kunne melde sig på sammen med den forumside du har her.
Håber du forstår hvad jeg mener. :-)
Hilsen Heidi
13 år6. januar 2012 kl. 11:59
re: Dagbøger og venner
Det skal jeg lige tænke over, hvordan man laver bedst.

Det er tidligere diskuteret, om der skulle være grupper herinde, men det blev nedstemt.

En venneliste kunne være god. Jeg tænker, at det blot skal være en række link til de man har valgt at følge.

Er det mest dagbøgerne, som I gerne vil følge? Eller er der andet?

Jeg skal lige være sikker på, at du henviser til linket dagbøger (i undermenuen) og ikke forummet "Personlinge beretninger", som også nogle gange kaldes "dagbøger"? :-)

Mvh Lone
13 år6. januar 2012 kl. 12:09
Altså man kunne tilføje dem man gerne ville følge og se deres dagbøger. Jeg gider ikke rigtigt skrive i den dagbog som er sammen med madindtastning da der aldrig er nogen der læser dem.
Der var selvfølgelig stadig de forums som vi har her men jeg syns tit dagbøgerne bliver uoverskuelige hvis mange har skrevet samme dag og der er 10 sider.
Når man lavede en form for udfordring på slankedoktor så havde man en tråd i fælles forum med dem der var tilmeldt og så når man skulle melde ind så foregik det somregel i personlig indbakke.

Det er ikke sikkert det an lade sig gøre men savner lidt at man har nogen man kan følges ad med og som evt er samme alder, vægt osv som en selv.
Vil jo stadig bruge forum til alt det andet....

Håber jeg kan forklare mig godt nok. :-)
13 år6. januar 2012 kl. 15:58
Jeg ved ikke, hvordan det foregår på Slankedoktor, og jeg ved ikke helt hvordan man kan implementere det du beskriver, men her er et par scenarier:

Scenarie 1: Endnu et forum "Udfordringen". Det vil foregå ligedan som de andre, og alle kan skrive i disse.

Scenarie 2: At man kan tilføje venner på sin personlige venneliste. På denne liste har man hurtig adgang til personernes "mad-dagbøger" og kan diskutere i disse. Ligeledes skulle der så laves en funktion, hvor man selv bliver opdateret, når nogen har skrevet i ens dagbog.
På den måde kunne man få en diskussion - dog offentlig tilgængelig for alle. Hvis der bliver gjort noget mere ud af denne funktion, er der nok flere der gider benytte den :-) Og det er vel kommentarer til mad, motion og generelle kommentarer til dagen, som du ønsker? Så vidt jeg forstår? :-)

Hvis man skulle kunne lave små lukkede hold, ville det vel fungere på samme måde som grupper - som folk ikke er så vilde med?

Jeg er ikke helt med, men måske på vej?

Mvh Lone
13 år6. januar 2012 kl. 16:36
jo det lyder rigtigt nok. Men er også mere ude efter venneliste og kommentarer på dagbøger som ikke skrives i forum som nu. :-)
13 år6. januar 2012 kl. 17:38
Dvs. det er scenarie 2 du søger? Eller i al fald noget tæt derpå?
13 år6. januar 2012 kl. 17:43
hej igen. ja det er det jeg savner....
håber det kan lade sig gøre.
12 år10. januar 2012 kl. 21:40
Alt kan laves, det er mest blot et spørgsmål om tid for mit vedkommende :-) Jeg vil rigtig gerne lave det da.

Mvh Lone
12 år10. januar 2012 kl. 22:05
smiler! ja selvfølgelig....
12 år12. januar 2012 kl. 16:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...