#2 af Lone (administrator)
Forum oprydning
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Forum oprydning
Hej Benni,
Jeg har allerede været ved at se på et forum, som er meget brugt på nettet - som man tilpasser ind på sine egne sider.
Jeg har jo lavet al koden selv hidtil, så jeg skal lige sætte mig noget ind i, hvordan jeg får det tilpasset. Men jeg har været lidt i gang, og det ser ikke ud til at være et knips, men det ser heller ikke ud til at være så kompliceret, som jeg havde frygtet. Så jo, de fora man kan implementere er langt mere udviklede end det her, som jeg selv har været i gang med af flere omgange.
Der er stadig en del mindre opgaver der venter, som jeg gerne vil have styr på først. Fx en bedre håndtering af sine enheder til varerne, som ikke er optimal lige nu. Herudover hvordan folk kommer til at benytte hinandens varer, opskrifter og tilskud skal også snart tænkes ind. Og nogle visninger rundt omkring.
Men jo, for at besvare dit spørgsmål, så er forummet helt klart også parat - og endda til en større omgang.
Mvh Lone
Jeg har allerede været ved at se på et forum, som er meget brugt på nettet - som man tilpasser ind på sine egne sider.
Jeg har jo lavet al koden selv hidtil, så jeg skal lige sætte mig noget ind i, hvordan jeg får det tilpasset. Men jeg har været lidt i gang, og det ser ikke ud til at være et knips, men det ser heller ikke ud til at være så kompliceret, som jeg havde frygtet. Så jo, de fora man kan implementere er langt mere udviklede end det her, som jeg selv har været i gang med af flere omgange.
Der er stadig en del mindre opgaver der venter, som jeg gerne vil have styr på først. Fx en bedre håndtering af sine enheder til varerne, som ikke er optimal lige nu. Herudover hvordan folk kommer til at benytte hinandens varer, opskrifter og tilskud skal også snart tænkes ind. Og nogle visninger rundt omkring.
Men jo, for at besvare dit spørgsmål, så er forummet helt klart også parat - og endda til en større omgang.
Mvh Lone
13 år2. januar 2012 kl. 20:21
sad og tænkte lidt på om når du engang er "færdig" med oprydningen i de andre sektioner, om tiden så ikke var til at se på forum. Der er rigtig meget på siden, og det er spørgsmålet om det hele nu også er nødvendigt ? Jeg kan bedre lide de 'rene' designs, ikke mindst fordi jeg meget bruger telefonen til web og så er det bare rarest med mindst mulig tekst at tage stilling til :=)
Fx 'Besøg i alt', har det nogen relevans at gemme, tænker egentlig jeg hellere vil se noget mere med seneste svar fx, som ikke er særlig brugbart lige nu. Der vil jeg også hellere have at der står "for < 2 timer siden", 1 dag siden, en uge osv frem for dato'er og klokkeslæt som jeg personligt fylder for meget og måske ikke fortæller ret meget ?
Når man har lavet et indlæg står der "antal indlæg" (som i øvrigt ikke virker) og hvornår personen er indmeldt.. Jeg kan faktisk ikke se, hvorfor vi trænger den information ?
Svar knappen derimod ville jeg også hellere have nede i højre hjørne.
Der er en "titel" som går igen for hver eneste post, så alle svar har emnet stående, da ingen jo skifter emne i en tråd.. ? Altså "Re: Tab dig 10 kg på en uge" fx.