#2 af Lone (administrator)
Indtastning på ny side
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Indtastning på ny side
Nej nej, du må ikke holde op ;-)
Jeres kommentarer er med til at opkvalificere programmet.
Angående de lange linjer, så er det slet ikke meningen, at det skal se ud, som det gør nu. Det er blot en "mellemstation" til det egentlige layout. De hvide bokse skal helt udgå til fordel for noget mere lækkert.
Angående opskrifter. Vil du prøve at uddybe, hvilke opskrifter du søger på - altså hvad du skriver i søgefeltet. Og hvad du gerne vil finde, som så ikke står øverst? Blot for at se, hvordan jeg kan optimere dette bedst muligt.
Mængder ... jeps, jeg når det inden for de nærmeste dage.
Mvh Lone
Jeres kommentarer er med til at opkvalificere programmet.
Angående de lange linjer, så er det slet ikke meningen, at det skal se ud, som det gør nu. Det er blot en "mellemstation" til det egentlige layout. De hvide bokse skal helt udgå til fordel for noget mere lækkert.
Angående opskrifter. Vil du prøve at uddybe, hvilke opskrifter du søger på - altså hvad du skriver i søgefeltet. Og hvad du gerne vil finde, som så ikke står øverst? Blot for at se, hvordan jeg kan optimere dette bedst muligt.
Mængder ... jeps, jeg når det inden for de nærmeste dage.
Mvh Lone
13 år2. januar 2012 kl. 12:00
Autum (slettet)
Tak Lone for dit altid hurtige svar.
Jo ser du, når jeg taster kylling ind - så er første linje tulips kyllingebryst - tror jeg - det kan godt være at det er det produkt jeg har brugt sidst.....men jeg vil gerne have at mine opskrifter ligger først og så med et mellemrum de kyllinge ting der er i systemet altså ligesom før.
Håber det er forståeligt.
Jo ser du, når jeg taster kylling ind - så er første linje tulips kyllingebryst - tror jeg - det kan godt være at det er det produkt jeg har brugt sidst.....men jeg vil gerne have at mine opskrifter ligger først og så med et mellemrum de kyllinge ting der er i systemet altså ligesom før.
Håber det er forståeligt.
13 år2. januar 2012 kl. 14:49
Lone
administrator
administrator
Hej blyant,
Jeg kan lave det således, at man kan skrive "opskrift kylling" ... hvor den så kun søger på opskrifter? Er det en god eller halvgod løsning for din brug?
Mvh Lone
Jeg kan lave det således, at man kan skrive "opskrift kylling" ... hvor den så kun søger på opskrifter? Er det en god eller halvgod løsning for din brug?
Mvh Lone
13 år2. januar 2012 kl. 15:20
Autum (slettet)
Hej Lone
Næææ jeg synes det bliver for meget tastning - og gør det ikke lettere.
Men ellers tak
Blyant
Næææ jeg synes det bliver for meget tastning - og gør det ikke lettere.
Men ellers tak
Blyant
13 år2. januar 2012 kl. 19:12
Lone
administrator
administrator
Ok. Det er blot sådan, at hvis jeg altid stiller opskrifterne øverst, så kan det godt ske, at en vare man bruger ret ofte altid skal findes et stykke nede på listen.
Søger du mange opskrifter på én gang?
Hvis der i øvrigt er andre, som bruger programmet lignende blyant, så hører jeg meget gerne et forslag til en løsning :-)
Søger du mange opskrifter på én gang?
Hvis der i øvrigt er andre, som bruger programmet lignende blyant, så hører jeg meget gerne et forslag til en løsning :-)
13 år2. januar 2012 kl. 20:26
Ablanu
Du kan f.eks. kalde alle dine opskrifter zx først, så bliver de nemme at finde :)
13 år2. januar 2012 kl. 20:46
Lone
administrator
administrator
Hehe, kunne ikke helt finde mening i svaret ... indtil jeg indså, at det var til blyant ;-)
13 år2. januar 2012 kl. 21:09
Ablanu
Haha, nej det var ikke så tydeligt! Undskyld, var til blyant ;)
13 år2. januar 2012 kl. 22:16
Ja du får ikke meget ro, nu vil jeg gerne spørge om det er muligt at få et mellemrum mellem "min opskrift" og programmets, ligesom der var på den gamle indtastnings liste ? jeg kan godt se at den vare jeg sidst har brugt står som nr 1 på listen, uanset om det er egen eller systemets. Jeg synes det er forvirrende.
Samtidig mangler jeg meget mine egne opskrifters mængde indhold.
Måske synes jeg også at linjerne i indtastningen er for lange, kan lidt kortere linjer ikke bruges. Det tager noget længere tid at taste som det er i øjeblikket.
Så jeg er tilbøjelig til at gå til den gamle side :-( og er jo ikke meningen.
Nå nu skal jeg nok holde op :-)
Blyant