Aktivt mål

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Aktivt mål
Hej Lone.

Jeg har været flittig bruger af siden i mange år og vil gerne sige dig tusind tak for din store indsats :-) Og rigtig godt nytår også ;-)

Jeg har prøvet at læse lidt om spørgsmål og svar i forbindelse med det nye layout, men er ikke helt sikker på, om der allerede er spurgt til og svaret helt konkret på følgende...

Førhen kunne jeg taste datoen ind for f.eks. "i går" (eller en anden dato) og derefter gå ind i oversigten og få den til at opdatere mit aktive mål. Så kunne jeg se hvor mange kalorier i alt der var forbrændt og spist op til den dato jeg havde valgt og ikke længere.

Jeg har brugt den fordi jeg ikke har lyst til at tælle "i dag" med i regnskabet for "akivt mål" inden at dagen er slut og alle kalorier er med i regnskabet. Når "aktivt mål" tager den aktuelle dag med også, giver det jo et urealistisk billede af det aktive mål som helhed, fordi der om f.eks. formiddagen ikke er spist ret mange kalorier og tallet under aktivt mål derfor bliver meget lavere.

Kan jeg stadig gå tilbage til dagen inden og så kun nøjes med at få dato under aktivt mål til og med den valgte dag eller er den funktion forsvundet?

Jeg kunne godt tænke mig den tilbage, da jeg brugte den rigtig meget.

Håber indlægget blev forståeligt - synes det var lidt svært at få forklaret ;-)

13 år1. januar 2012 kl. 13:28
re: Aktivt mål
Hej Girl next door,

Indlægget er forståeligt :-)

Det var lidt noget dato-rod i det gamle layout. Du har ret i, at man lige pt. ikke kan se tilbage på den måde, som du beskriver, men er en "regn i dag med"-indstilling måske bedre, end sådan som det virkede tidligere med at indstille datoer?

Mvh Lone
13 år1. januar 2012 kl. 14:38
Det kunne i hvert fald løse mt "problem" :-)

Opdagede lige at jeg på samme måde heller ikke kan sætte et mål fra i morgen, taste f.eks. mad eller motion ind for derefter at se under oversigt, hvor mange kalorier jeg skal være i underskud fra i morgen af....

Jeg kan godt li at være lidt på forhånd med at sætte nye mål - især hvis jeg ikke lige har tid dagen efter til at få det helt præcist på plads inden næste målsætning begynder.

Ikke noget at sige til at der er lidt rod hist og pist - det er jo noget af en ombygning du her er i gang med :-)
13 år1. januar 2012 kl. 18:26
hm.... jeg ser på hvordan jeg kan løse dette :-) ... snart!
13 år1. januar 2012 kl. 20:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...