#2 af Lone (administrator)
mine indtastninger
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: mine indtastninger
Hej calcit,
Du talte heldigvis om at ville oprette en ny profil tidligere, så det var det første jeg tjekkede. Du har to profiler med næsten ens profilnavne. Du skriver her fra den nye, der først er oprettet for et par dage siden og derfor ikke rigtig indeholder noget. Jeg har skrevet en mail til dig med det korrekte profilnavn, hvor dine indtastninger ligger :-)
Mvh Lone
Du talte heldigvis om at ville oprette en ny profil tidligere, så det var det første jeg tjekkede. Du har to profiler med næsten ens profilnavne. Du skriver her fra den nye, der først er oprettet for et par dage siden og derfor ikke rigtig indeholder noget. Jeg har skrevet en mail til dig med det korrekte profilnavn, hvor dine indtastninger ligger :-)
Mvh Lone
13 år31. december 2011 kl. 12:52
calcit - slettes (slettet)
ja, jeg er et rodehovede som troede jeg kunne skifte om på tingene...hjæælp...
13 år31. december 2011 kl. 13:44
calcit
tør ikke slette noget....og har lært man ikke bare kan bytte om i noget......dumme mig.
13 år31. december 2011 kl. 14:03
Vira
Hej calcit,
Jeg vil gerne slette den nye profil for dig, så du kun har den gamle liggende? Oplysningerne imellem 27. dec og i dag, dvs. 5 dage vil så dog gå tabt. Men det er nok bedst bare at have én profil? :-)
Mvh Lone
Jeg vil gerne slette den nye profil for dig, så du kun har den gamle liggende? Oplysningerne imellem 27. dec og i dag, dvs. 5 dage vil så dog gå tabt. Men det er nok bedst bare at have én profil? :-)
Mvh Lone
13 år31. december 2011 kl. 14:47
calcit
Tak - det var også mit ønske...
13 år31. december 2011 kl. 16:30
Efter jeg bad om at få slettet min forumtråd er alt væk jeg har intet tilbage af opskrifter - vægt - eller nogetsomhelst .Og det er jeg ked af.
Engang imellem kan der dukke ældre mad indtastninger op fra før d. 27 men jeg kan så ikke komme tilbage igen. Og den gamle tekst i profil svinger også enten er der ingen eller den gamle står der uden jeg kan tilføje eller rette i den...Undskyld hvis det er besværligt men jeg vil godt have mine gamle egne indtastninger. Alt er væk. Hvis muligt kan du ordne så det kommer igen? Kan godt se du har nok at se til - men for mig er det et uheldigt sammenfald...