#1 af Sivaso
mangler/ønsker madvarer til indtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkSivaso
Jeg mangler avokado og sushi i indtastningsprogrammet. Det ville være dejligt om det kunne blive føjet til programmet:-) Jeg ved godt at det kan være svært at angive et præcist antal kalorier i sushi, da der er mange forskellige slags, men måske der bare kunne være to forskellige f.eks. nigiri og uramaki?
13 år16. december 2011 kl. 09:22
veile
re: mangler/ønsker madvarer til indtastning
avocade er der, men er stavet med c.
Hvis du mangler en "blandet" fødevare kan du med fordel indtaste din egen variant under egne opskrifter.
Men i øvrigt har jeg ikke nogen holdning til om der skal være flere fødevarer at vælge imellem.... :-) Jeg klarer mig fint med dem der er, og bliver glædeligt overrasket når der kommer nye...
Hvis du mangler en "blandet" fødevare kan du med fordel indtaste din egen variant under egne opskrifter.
Men i øvrigt har jeg ikke nogen holdning til om der skal være flere fødevarer at vælge imellem.... :-) Jeg klarer mig fint med dem der er, og bliver glædeligt overrasket når der kommer nye...
13 år16. december 2011 kl. 09:37
Benni (slettet)
155 kcal for lidt blandet sushi kan jeg se der står på en anden side så kan du jo evt. oprette som egen 'opskrift'.
13 år16. december 2011 kl. 18:24
Sivaso
Tak for respons og hjælp:-)
13 år16. december 2011 kl. 22:21