#2 af Lone (administrator)
Ros -> Mobil udgave
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Ros -> Mobil udgave
Hej Benni,
I øvrigt mange tak for din ros af mobiludgaven, det har jeg slet ikke fået svaret på. Men tak!
Facebook skulle gerne være 2 gange i hver søgning. Det er egentlig for at forberede folk på, at der bliver reklamer for ikke-betalende medlemmer ... når jeg engang får sat det op.
Angående sortering kan det godt ske, at det ligger lidt rodet. Jeg kan faktisk ikke engang huske, om jeg har gjort ligesom med maden og fået de senest brugte til at ligge øverst endnu. Jeg tror kun det har været en god hensigt indtil videre :-) Men det er noget der også skal på, for jeg synes det er rigtig godt ved madvarerne.
Selv tak :-)
Lone
I øvrigt mange tak for din ros af mobiludgaven, det har jeg slet ikke fået svaret på. Men tak!
Facebook skulle gerne være 2 gange i hver søgning. Det er egentlig for at forberede folk på, at der bliver reklamer for ikke-betalende medlemmer ... når jeg engang får sat det op.
Angående sortering kan det godt ske, at det ligger lidt rodet. Jeg kan faktisk ikke engang huske, om jeg har gjort ligesom med maden og fået de senest brugte til at ligge øverst endnu. Jeg tror kun det har været en god hensigt indtil videre :-) Men det er noget der også skal på, for jeg synes det er rigtig godt ved madvarerne.
Selv tak :-)
Lone
13 år2. januar 2012 kl. 20:31
Ablanu
Hvad er det med betaling? Kommer man kun til at betale for at undgå reklamerne, eller er der også andet?
13 år2. januar 2012 kl. 20:55
Lone
administrator
administrator
Det bliver sådan, at man kan benytte systemet til vægttab uden at skulle betale.
Så jeg vil kalde det "ekstra"-funktionerne, som jeg på et tidspunkt vil sætte betaling på.
Det bliver helt sikkert noget omkring de 8 kostråd - men jeg har også en del udvidelser her endnu.
Herudover har jeg noget, som jeg glæder mig rigtig meget til at vise på indtastningssiden, for den er slet ikke som jeg gerne vil have den. Dette er ligeledes noget, som der ikke tilbydes andre steder på nettet, og som jeg derfor ikke kan afsløre :-) Så selvom vi er ved at tale betaling, så skal I glæde jer, det er et løfte jeg gerne vil give :-)
Mvh Lone
Så jeg vil kalde det "ekstra"-funktionerne, som jeg på et tidspunkt vil sætte betaling på.
Det bliver helt sikkert noget omkring de 8 kostråd - men jeg har også en del udvidelser her endnu.
Herudover har jeg noget, som jeg glæder mig rigtig meget til at vise på indtastningssiden, for den er slet ikke som jeg gerne vil have den. Dette er ligeledes noget, som der ikke tilbydes andre steder på nettet, og som jeg derfor ikke kan afsløre :-) Så selvom vi er ved at tale betaling, så skal I glæde jer, det er et løfte jeg gerne vil give :-)
Mvh Lone
13 år2. januar 2012 kl. 21:05
Ablanu
Det bliver.. Spændende..
13 år3. januar 2012 kl. 19:03
Så de af jer der ikke har været inde og bruge madital's webside på tlf, skynd jer, den er faktisk mere sexy end desktop versionen :=)
Der er dog lidt bugs kunne jeg se..
Søg knappen mangler teksten søg ?
Da jeg ville indtaste motion var der
a) En masse reklame for at joine madital på facebook, ikke aktuelt når man er G+ bruger ;) - men antallet af gange det står nævnt for mig til at mistænke det er et bug ?
Bug mht sorteringen, i hvert fald på løb dno med øvrige, hvor 14 km/t kan ligge sammen med 8 km/t eller sådan noget, ligger hulter til pulter :=)
Men fantastisk udvikling på mobil udgaven siden jeg sidst var inde og kigge med. Mange tak