ens måltider

Du læser en tråd i debat > madital.dk

ens måltider
hej ! nu er jeg på madital igen, for sidste gang gik det rigtig godt, nogle gange gider jeg ikke lige føre tallene for dagen motio/mad indtag ind. nu kan jeg se at der er en lettere måde på f.eks motion nemli at lave en typisk dag, kan man gøre det med mad, jeg spiser f.eks samme mad morgen, formiddag eftermiddag, kun aften er forskellig
vh
13 år4. december 2011 kl. 10:35
re: ens måltider
Hej,
13 år6. december 2011 kl. 19:29
Hej,
Pt. er der kun muligheden ved at oprette en opskrift, der indeholder det ønskede.
Mvh Lone
13 år6. december 2011 kl. 19:31
Der er vidst ved at blive lavet noget så det bliver muligt 'automatisk', men indtil da kan du indstille en motionsdag (motion -> ny liste) som så nemt kan tilføjes til dagens motion..
Mht. mad kan du lave en opskrift med det du får (mad -> ny opskrift) og så tilføje opskriften til dit mad (herefter kan du evt under info -> mad rette i noget af det, hvis du har fået mere/mindre af noget end du plejer) :)
13 år6. december 2011 kl. 19:31
tak for det
13 år7. december 2011 kl. 07:08
Ja det er en rigtig god ide, at lave opskrifter til de måltider man spiser det samme af ret ofte, - Jeg har en opskrift på morgenmad: 50 g havregryn, 10 g rosiner og 150 g minimælk, så behøver jeg ikke at taste det hele ind hver morgen, men kun opskriften morgenmad ind :O)) - jeg ved også, at jeg typisk spiser en frugtsalat hver dag bestående af et æble og 250 g Fromage Frais, så kun ordet frugsalat bliver nu tastet ind - sådan kan man lave sine egne opskrifter med alle de ens måltider :O))
13 år7. december 2011 kl. 08:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...