#2 af bikealot (slettet)
Vand/muskel-graf
Du læser en tråd i debat > madital.dkbikealot (slettet)
re: Vand/muskel-graf
*host* ... pssstt...
13 år8. december 2011 kl. 11:48
Lone
administrator
administrator
Hej Susanne,
Der er nogle af jer der benytter Internet Explorer, som har nogle problemer med at få vist graferne. Dvs. der bliver ikke vist tomme grafer eller sådan noget, der bliver intet vist overhovedet.
Graferne findes stadig det samme sted: Profil > vægt. Hvis ikke du kan finde dem der, får du dem ikke frem på skærmen. Jeg laver nogle forskellige tests på nogle grafer (evt. i morgen). Disse må du meget gerne være med til at teste.
Jeg giver links til nogle sider - og alt du skal gøre er at sige, om du ser graferne på siderne eller ej.
Jeg giver videre besked i løbet af i morgen.
Mvh Lone
Der er nogle af jer der benytter Internet Explorer, som har nogle problemer med at få vist graferne. Dvs. der bliver ikke vist tomme grafer eller sådan noget, der bliver intet vist overhovedet.
Graferne findes stadig det samme sted: Profil > vægt. Hvis ikke du kan finde dem der, får du dem ikke frem på skærmen. Jeg laver nogle forskellige tests på nogle grafer (evt. i morgen). Disse må du meget gerne være med til at teste.
Jeg giver links til nogle sider - og alt du skal gøre er at sige, om du ser graferne på siderne eller ej.
Jeg giver videre besked i løbet af i morgen.
Mvh Lone
13 år8. december 2011 kl. 23:27
sofieamalie (slettet)
jeg har også problemer, jeg har lige fået en vægt der både kan vise fedt, væske og muskler og vil gerne sætte den ind. M. godtager godtnok min vægt men viser den ikke i grafen og jeg kan ikke opdater min fedtprocent nogen steder, kan jeg få vejledning?
13 år25. december 2011 kl. 11:08
Er grafen/graferne for vand- og muskelprocent forsvundet? De var somme tider lidt tricky at få frem (før ændringen til den nuværende visning af grafer) men nu kan jeg slet ikke finde dem ??
/Susanne