#2 af Altfortyk (slettet)
Vægtgraf for hele ens tid på Madital?
Du læser en tråd i debat > madital.dkAltfortyk (slettet)
re: Vægtgraf for hele ens tid på Madital?
Hejsa
Jeg savner også den graf. Det var en super god motivator - så den svanes :-(
Jeg savner også den graf. Det var en super god motivator - så den svanes :-(
13 år30. november 2011 kl. 15:40
Lone
administrator
administrator
Jeg har nogle udfordringer i forhold til, at der bliver hentet for meget data ud til brug i graferne.
Jeg er lige nu ved at udskifte graferne til nogle, der ikke bruger så meget hukommelse.
Derefter vil jeg se om det er stærkt nok til at benytte dataene i grafen.
Mvh Lone
Jeg er lige nu ved at udskifte graferne til nogle, der ikke bruger så meget hukommelse.
Derefter vil jeg se om det er stærkt nok til at benytte dataene i grafen.
Mvh Lone
13 år30. november 2011 kl. 15:41
veile
Hej Lone
Den nye graf er fin, men grafen for måltider viser ikke kcal som ikke har valgt måltid (Pink), og da jeg sjældent gør det er min nærmest blank.
Kan du evt. oprette en vægtgraf for hele perioden hvor man f.eks. kun viser een vejning pr. uge. Så vil man stadig få trenden (overblikket) men uden så mange data.
Kan i øvrigt godt lide din balancegraf. Det er bedre end det gamle. :-)
Den nye graf er fin, men grafen for måltider viser ikke kcal som ikke har valgt måltid (Pink), og da jeg sjældent gør det er min nærmest blank.
Kan du evt. oprette en vægtgraf for hele perioden hvor man f.eks. kun viser een vejning pr. uge. Så vil man stadig få trenden (overblikket) men uden så mange data.
Kan i øvrigt godt lide din balancegraf. Det er bedre end det gamle. :-)
13 år1. december 2011 kl. 09:04
meretehm2 (slettet)
Det er også den graf jeg mangler og savner helt vildt, da den var helt vildt motiverende. Og kan stadig heller ikke se mit BMI.
Mvh Meretre
Mvh Meretre
13 år1. december 2011 kl. 10:37
Ablanu
Ja, ballancegrafen er rigtig nice! :)
13 år1. december 2011 kl. 10:42
Foss (slettet)
Ang. vægtgraf : hvad med en kombination af en gang om ugen for de seneste 3 måneder og én gang om måneden for resten ?
13 år1. december 2011 kl. 14:49
Lone
administrator
administrator
veile>ok, jeg får lavet ikke-angivet grafen i morgen :-)
veile>god idé med en vejning pr. uge! ... det kan den vise, hvis intervallet går over x måneder. Og evt. vise pr. måned over x år. Skal det så være en bestemt ugedag, som prikken bliver vist for? Evt. søndag fordi det er sidste dag i ugen, og det dermed var der man lå sidst.
veile>tak, balancen giver større overblik og mindre dataudtræk, det er perfekt ;-)
meretehm2>din BMI-linje ses på vægtgrafen - det er den sorte tykkere, vandrette streg.
"Dit BMI: xx,x" står kun som tekst og vises ikke som en kurve på grafen. Det er blot for at vide, hvor man præcist ligger i BMI "lige nu". Når jeg ser din graf, ser jeg disse ting. Vil du be- eller afkræfte, om du ser de nævnte?
Ablanu> tak :)
Foss>også god idé! jeg prøver lige nogle forskellige løsningsmodeller :)
Mvh Lone
veile>god idé med en vejning pr. uge! ... det kan den vise, hvis intervallet går over x måneder. Og evt. vise pr. måned over x år. Skal det så være en bestemt ugedag, som prikken bliver vist for? Evt. søndag fordi det er sidste dag i ugen, og det dermed var der man lå sidst.
veile>tak, balancen giver større overblik og mindre dataudtræk, det er perfekt ;-)
meretehm2>din BMI-linje ses på vægtgrafen - det er den sorte tykkere, vandrette streg.
"Dit BMI: xx,x" står kun som tekst og vises ikke som en kurve på grafen. Det er blot for at vide, hvor man præcist ligger i BMI "lige nu". Når jeg ser din graf, ser jeg disse ting. Vil du be- eller afkræfte, om du ser de nævnte?
Ablanu> tak :)
Foss>også god idé! jeg prøver lige nogle forskellige løsningsmodeller :)
Mvh Lone
13 år1. december 2011 kl. 22:32
meretehm2 (slettet)
Hej LONE.
Det var sådan min gamle graf så ud. Nu kommeer der noget andet frem Hvor min vægt og dato står med skrift i en lang række til venstre. og en masse andre tig, i et diagram, ikke en graf med en linje mere. Og mitt BMI står ikke skrevet nogle steder mere.
Min Browser er Det blå e ;o)
Venlig Hilsen Merete
Det var sådan min gamle graf så ud. Nu kommeer der noget andet frem Hvor min vægt og dato står med skrift i en lang række til venstre. og en masse andre tig, i et diagram, ikke en graf med en linje mere. Og mitt BMI står ikke skrevet nogle steder mere.
Min Browser er Det blå e ;o)
Venlig Hilsen Merete
13 år2. december 2011 kl. 09:48
Lone
administrator
administrator
veile>så er "ikke angivet", som den skal være :-)
13 år2. december 2011 kl. 17:52
Hvor er valgmuligheden inde ved vægtgrafen, hvor man kan se en vægtskala fra da man oprettede sin profil på Madital? Den savner jeg. Kommer den tilbage?
Hilsen
Camilla