#2 af PFuglsang
NYT: Sideopdeling på forumtråde
Du læser en tråd i debat > madital.dkPFuglsang
re: NYT: Sideopdeling på forumtråde
Hej Lone.
Jeg kan ikke se det jeg lige har skrevet i forumet vægttab 10+?
Det står ude på forsiden at jeg har skrevet der, men ikke når jeg går ind det forum?
Jeg kan ikke se det jeg lige har skrevet i forumet vægttab 10+?
Det står ude på forsiden at jeg har skrevet der, men ikke når jeg går ind det forum?
13 år27. november 2011 kl. 11:44
Lone
administrator
administrator
Tak for din besked, indlægget kan nu ses. Teksten på forumoversigten bliver opdateret ved næste indlæg :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
13 år27. november 2011 kl. 12:03
PFuglsang
Mange tak :-)
13 år27. november 2011 kl. 12:06
Ulla Mikkelsen
Øv det virker ikke - jeg har flere gange i dag besøgt siden vægtvedligehold -
Vedligeholdernes fredags vejetråd... og vores fredagsvejetråd og ingen af dem vil hoppe direkte til hvor jeg kom sidst, - bliver bare på side 1 og hopper ingen steder når man klikker ???
Vedligeholdernes fredags vejetråd... og vores fredagsvejetråd og ingen af dem vil hoppe direkte til hvor jeg kom sidst, - bliver bare på side 1 og hopper ingen steder når man klikker ???
13 år27. november 2011 kl. 12:46
calcit
Det er frygtligt irriterende og tråde står 2 steder.....
13 år27. november 2011 kl. 12:57
Lone
administrator
administrator
turbomoster>
Vil du prøve igen, jeg har lavet en lille ændring.
Bemærk, at du skal have besøgt sidste side før, for at det vil virke (altså efter at siderne er opdelt).
Dvs. sådan tester du:
- gå ind på sidste side i et indlæg
- gå ind på forumoversigten igen, og klik dig igen ind på den pågældende tråd.
- klik på "hop direkte..."
Giver det problemer?
Mvh Lone
Vil du prøve igen, jeg har lavet en lille ændring.
Bemærk, at du skal have besøgt sidste side før, for at det vil virke (altså efter at siderne er opdelt).
Dvs. sådan tester du:
- gå ind på sidste side i et indlæg
- gå ind på forumoversigten igen, og klik dig igen ind på den pågældende tråd.
- klik på "hop direkte..."
Giver det problemer?
Mvh Lone
13 år27. november 2011 kl. 13:19
Lone
administrator
administrator
calcit> hvad mener du med, at tråde står to steder?
Er det fordi jeg har opdelt tråde på flere sider? Det skyldes, at det har belastet serveren, at der er nogle tråde, der er blevet ekstremt lange, så det er desværre ikke noget, som jeg vil ændre på igen.
Hvis det er fordi tingene ikke virker, vil jeg selvfølgelig sørge for at få dette på plads.
Når du har besøgt de sidste sider på de enkelte tråde her i løbet af nogle dage, så vil "hop direkte..." virke på fuldstændig samme måde som tidligere. Bortset fra, at du sendes til en anden side. Du kan også vælge at blade imellem de enkelte sider via "forrige" og "næste".
Mvh Lone
Er det fordi jeg har opdelt tråde på flere sider? Det skyldes, at det har belastet serveren, at der er nogle tråde, der er blevet ekstremt lange, så det er desværre ikke noget, som jeg vil ændre på igen.
Hvis det er fordi tingene ikke virker, vil jeg selvfølgelig sørge for at få dette på plads.
Når du har besøgt de sidste sider på de enkelte tråde her i løbet af nogle dage, så vil "hop direkte..." virke på fuldstændig samme måde som tidligere. Bortset fra, at du sendes til en anden side. Du kan også vælge at blade imellem de enkelte sider via "forrige" og "næste".
Mvh Lone
13 år27. november 2011 kl. 13:22
gtfh (slettet)
Det med graferne virker ikke hvis man kører den nyeste udgave af I.E.
Hvis man trykker på "den overrevede side" oppe i url-linien så den går til kombatibilitetsvisning, så kommer grafen frem, men ikke af sig selv.
Hos mig virker opdelingen af tråde fint og dejligt at et skærmbillede ikke så langt mere.
Hvis man trykker på "den overrevede side" oppe i url-linien så den går til kombatibilitetsvisning, så kommer grafen frem, men ikke af sig selv.
Hos mig virker opdelingen af tråde fint og dejligt at et skærmbillede ikke så langt mere.
13 år27. november 2011 kl. 13:28
Lone
administrator
administrator
gtfh> tak for din hjælp :-)
Du oplever ikke nogle graf-visnings-problemer længere vel?
Mvh Lone
Du oplever ikke nogle graf-visnings-problemer længere vel?
Mvh Lone
13 år27. november 2011 kl. 14:08
administrator
"Hop til der hvor jeg kom til sidst" virker først når du fremover besøger trådene :-)
Håber det er lidt mere overskueligt.
Mvh Lone