aktivitetsprofil

Du læser en tråd i debat > madital.dk

aktivitetsprofil
Hej

Jeg ved ikke om det er blevet spurgt før, men nu spørger jeg lige igen.

Under aktivitets profil vælger man det arbejdsform der bedst passe til ens arbejdsgang. Det har jeg gjort, men når jeg så kigger over mit daglig energi forbrædning viser den kcal for 22 timer, 8 minutter ud for den daglig aktivitet. Er det regnet udfra mit arbejde? Det passer jo ik helt da jeg ikke arbejder 22 timer, Jeg arbejder 37 timer /ugen, så det er 7,5 timer om ugen og bestemt ikke 22. Dernæst skal det også siges at jeg sover jo også omkring 6 timer. Jeg forstår det ikke helt?????

På forhånd tak

Amana Bibi
13 år22. november 2011 kl. 23:14
re: aktivitetsprofil
Hej Amana,

Spørg endelig :-)

De 22 timer er et gennemsnit - dvs. du har tastet 2 timer selv.
De selvindtastede timer skal være aktive timer, da både søvn og almindelige daglige aktiviteter indgår i tallet på forhånd.

Jeg lover at dette bliver bedre (= mere overskueligt), og jeg har allerede forbedret det på den nye mobiludgave. Har du en smartphone? (iPhone, Android, iPad)? Så kan du jo smugkigge :-)

Mvh Lone
13 år23. november 2011 kl. 19:19
Er det egentligt muligt at smugkigge for os der ikke har de smarte smartphones? :)
13 år23. november 2011 kl. 19:49
Hej Ablanu,

Du kan se det i din browser madital.dk men det er tilpasset mobiludgaver :-)

Men det er et smugkig værd :-)

Mvh Lone
13 år23. november 2011 kl. 21:59
Det ser mega godt ud! Kan godt li det med at man kan tilføje fra tidligere dage, gør det en del nemmere.. Glæder mig også til noget favorit-valgmulighed.. Og så kan man se hvor mange kalorier de forskellige har (og hvor mange kcal det giver, bliver også fungerende på et tidspunkt, ser det ud til, nice)!
Kun hurtigt kig, men det ser da rigtig super ud!

Glæder mig til det kommer ind i computerversionen ;)
13 år23. november 2011 kl. 22:13
Tak for svaret. Jeg er faktisk på min smartphone lige nu. Og efter lidt smugkiggeri må jeg sige at det ser rigtig godt :)
13 år23. november 2011 kl. 23:29
Hej Ablanu,

Mange tak, jeg synes også det er nogle gode forbedringer. "Favoritfunktionen" er der som sådan allerede, den er blot indlejret i den almindelige søgning. Dvs. de varer, som man har indtastet tidligere, kommer først i søgningen (kun på mobil indtil videre). Jeg er kommet frem til, at det er på den måde, det virker bedst, så jeg skal egentlig blot have slettet den adskilte "favoritsøgning".

Prøv at lave en søgning - og tilføje en vare lidt nede på listen. Søg så efter det samme igen, så vil den lige indtastede vare stå som nr. 1 :-)

Mvh Lone
13 år24. november 2011 kl. 13:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...